سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

مامور شجاع پلیس راهور که در جریان حادثه‌ای جان یک راننده کامیون را نجات داده اما خودش به‌شدت مصدوم شده بود، پس از ۲۱روز که در حالت کما بود، جان خود را از دست داد.

حوادث

ستوان‌يكم سيدحسن صالح‌نژاد، افسر 45ساله پليس بزرگراه راهور فاتب روز 20ارديبهشت‌ماه در مسير شمال به جنوب بزرگراه ياسيني بعد از مشاهده تخلف يك دستگاه كاميون ميكسر دستور توقف آن را صادر كرد. وي در ادامه از خودروي پليس پياده و مشغول اعمال قانون راننده متخلف شد اما درست در همان زمان يك خودروي پرايد كه با سرعتي سرسام‌آور در حركت بود بعد از سبقت گرفتن از سمت راست يك كاميون كنترل خودرو را از دست داد و به‌شدت با اين مأمور وظيفه‌شناس برخورد كرد.

به‌گفته شاهدان هنگام وقوع حادثه راننده كاميون ميكسر پشت به‌خودروي متخلف بود و آن را نمي‌ديد اما ستوان صالح‌نژاد كه در يك لحظه متوجه سرعت زياد پرايد شده بود با شجاعت تمام راننده كاميون را به كنار بزرگراه هل و جانش را نجات داد اما حادثه آنقدر سريع اتفاق افتاد كه وي نتوانست خودش را نجات دهد.

به‌دنبال اين حادثه مأمور فداكار به بيمارستان منتقل شد. او دچار شكستگي‌هاي زيادي در دست و پا و لگن شده بود اما مهم‌ترين آسيب وي ضربه سنگيني بود كه به جمجمه‌اش وارد شده بود و همين موضوع سبب شد كه او به كما برود. سيدعلي صالح‌نژاد يكي از اعضاي خانواده مأمور فداكار در اين‌باره به همشهري گفت: سيدحسن آسيب شديدي ديده بود. با اين حال وقتي مدارك پزشكي او را به متخصصان مغز و اعصاب نشان داديم اعلام كردند اگر او بتواند يك‌ماه دوام بياورد از كما خارج مي‌شود اما 21روز بعد از اين حادثه روي تخت بيمارستان جان خود را از دست داد. وي درباره راننده پرايد متخلف گفت: او با بي‌احتياطي‌اش خانواده‌اي را داغدار كرد و ما را با غم از دست دادن سيدحسن تنها گذاشت.

کد خبر 336315

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha