سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

با گذشت ۵ روز از مرگ جوان ۲۱ ساله خوزستانی که جانش را برای نجات دختربچه‌ای از رود کرخه فدا کرد، هنوز جسد او پیدا نشده است.

حوادث

عصر جمعه گذشته جوان 21ساله‌اي به نام علي ديناروند كه براي تفريح به ساحل رود كرخه در شهرستان شوش رفته بود، ناگهان صداي فرياد كمك‌خواهانه‌اي را شنيد كه از داخل رودخانه به گوش مي‌رسيد. پسر جوان همان لحظه دختربچه‌اي را ديد كه به داخل رودخانه افتاده و در حال دست و پا زدن است.

او بي‌معطلي به رودخانه پريد و شناكنان خود را به دختربچه رساند. علي در نهايت با كمك فردي ديگر توانست دختربچه را نجات دهد و به ساحل برساند اما در همين هنگام خودش به اعماق رودخانه فرو رفت و حتي تلاش تيم امداد و نجات غواصي كه لحظاتي بعد در محل حادثه حاضر شده بودند براي يافتن او نتيجه‌اي نداشت.

به‌دنبال اين حادثه، گروه‌هاي جست‌وجو براي يافتن جوان فداكار تشكيل شد و غواصان جست‌وجوي گسترده‌اي را آغاز كردند اما با گذشت 5روز از حادثه هنوز جسد وي را در اعماق كرخه پيدا نكرده‌اند.در همين حال خبرگزاري فارس نوشت: برخي منابع آگاه از بسته شدن آب اين رودخانه براي تسهيل پيدا شدن اين جنازه خبر مي‌دهند؛ همچنين خبرها حاكي از ورود غواصاني از استان ايلام و شهرستان‌هاي همجوار شوش به رودخانه كرخه است.

مديرعامل سد كرخه و اغلب مسئولان شهرستان در همراهي براي پيدا كردن جنازه پاك اين جوان فداكار و شجاع با حضور در محل غرق شدن، پيگيري و اقدامات لازم را انجام مي‌دهند. برخي قايق‌سواران شوشي نيز طي روزهاي گذشته تا به امروز در حال تلاش براي جست‌وجوي پيكر اين جوان ناكام هستند. گزارش‌ها حاكي از آن است كه دختربچه كه در حال غرق شدن در رودخانه بود، به همراه خانواده‌اش از شهرستان اهواز براي تفريح راهي شوش شده بودند كه هنگام بازي در كنار رودخانه ناگهان به داخل آن سقوط كرده و در يك قدمي مرگ قرار گرفته بود.

کد خبر 330397

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha