دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
۰ نفر

زوج جوان برای رهایی از اخاذی‌های مرد مزاحم او را به خانه‌شان کشاندند و پس از به قتل رساندن وی، جسدش را در بیابان آتش زدند.

اين حادثه اواخر فروردين امسال رخ داد. نيمه شب 26فروردين بود كه چوپاني هنگام بازگشت از صحرا، در بيابان‌هاي اطراف شهرستان زرنديه و زير پل راه‌آهن جسد سوخته مردي را پيدا كرد و وحشت‌زده پليس را در جريان قرار داد. تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي استان مركزي راهي محل شدند و در آنجا جسد نيمه سوخته مردي حدودا 30ساله را ديدند كه زمان زيادي از مرگش نمي‌گذشت.

هيچ مدرك و سرنخي كه هويت مقتول را مشخص كند وجود نداشت و درحالي‌كه تحقيقات ادامه داشت، خانواده جوان 30ساله‌اي در شهرستان بهارستان در استان تهران نزد پليس رفتند و از ناپديد شدن مرموز پسرشان به نام ياسر خبر دادند. آنها مي‌گفتند كه ياسر آخرين بار براي انجام كاري از خانه خارج شده اما ديگر بازنگشته و موبايلش نيز خاموش است.

مأموران متوجه شدند مشخصات ظاهري ياسر شباهت زيادي به مشخصات جسد نيمه‌سوخته‌اي كه در شهرستان زرنديه پيدا شده بود دارد. خانواده ياسر به پزشكي قانوني دعوت شدند و وقتي جسد مرد جوان را ديدند گفتند كه او پسرشان است. با شناسايي هويت مقتول، تحقيقات براي كشف راز اين جنايت ادامه يافت و كارآگاهان در بررسي‌هاي تخصصي دريافتند كه ياسر طي روزهاي اخير با زن و شوهري در ارتباط بوده است.

تيمي از مأموران راهي خانه اين زوج شدند و به‌صورت جداگانه به بازجويي از آنها پرداختند. حرف‌هاي ضد‌ونقيض زوج جوان درباره آشنايي‌شان با ياسر شك مأموران را به يقين تبديل كرد كه آنها در اين جنايت نقش دارند. بنابراين بازجويي از زوج جوان ادامه يافت تا اينكه آنها به قتل ياسر اعتراف كردند.

در اين ميان مرد جوان گفت: مدتي بود كه متوجه شده بودم جواني مزاحم همسرم مي‌شود و قصد اخاذي دارد. وقتي از همسرم درباره مزاحمت‌هاي او شنيدم، خون جلوي چشمانم را گرفت و تصميم گرفتم به اخاذي‌هاي او پايان بدهم. با همدستي همسرم او را به خانه‌مان كشانديم و بعد وي را غافلگير كردم و به قتل رساندم. پس از آن نيز جسدش را با ماشين به اطراف زرنديه برديم و در بيابان‌ آتش زديم. سرهنگ داوود كاظمي، رئيس پليس شهرستان زرنديه با بيان اين خبر گفت: پس از اعترافات زوج جنايتكار هر دوي آنها با قرار قانوني راهي زندان شدند.

کد خبر 331811

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha