یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: همایش ملی حفاظت محیط زیست به همت جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی و با همکاری این دانشگاه، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت کشور، وزارت جهاد کشاورزی، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، یکم اردیبهشت ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

محیط زیست

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک‌، همايش محیطزیست با حضور جمعي از مسئولان، استادان، صاحب نظران وسازمان‌هاي مردم نهاد در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این نمایشگاه آخرين دستاوردها وراهكارهاي علمي حفاظت از محيط زيست در قالب سخنراني وارايه مقالات ارائه و صاحب نظران نظرو راهكارهاي خود را براي رفع چالش هاي زيست محيطي ارائه دادند.

از حاشیه‌های این همایش حضور نمایندگان موسسه خیریه کهریزک در نمایشگاه جانبی، اطلاع رسانی و معرفی خدمات ارائه شده به جمعیت هدف بود که با ارائه بسته های تبلیغی سعی در شناساندن و معرفی مجموعه داشتند.

حفاظت آب، خاك، هوا، حفاظت از آلودگي‌هاي صوتي و امواج و فرهنگ، آموزش اقتصاد و حقوق محيط زيست از محورهاي اصلي اين همايش و برگزاري پنل‌هاي تخصصي و كارگاه‌هاي آموزشي را از ديگر برنامه‌هاي جنبي اين كنفرانس می‌توان شمرد.

گفتنی است دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک‌، عضو هیأت مدیره و استاد دانشگاه تهران از جمله ارائه دهندگان مقاله با موضوعیت بررسی گرد و غبار در استان‌های جنوبی و جنوب غربی کشور به ایراد سخنرانی پرداختند.

کد خبر 331660

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha