همشهری آنلاین: آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) سردار شهید محرمعلی مرادخانی، مصطفی تاش موسی و حسین بواس عصر پنجشنبه با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی شهید بهشتی شهرستان تنکابن برگزار شد.

مدافع حرم

مسئول اطلاعات لشكر 25 كربلا در دوران دفاع مقدس در اين آئين معنوي گفت: شهداي مدافع حرم، شهداي مدافع انقلاب اسلامي هستند كه كيلومترها دورتر از مرزهاي جمهوري اسلامي براي حفظ دين با جهاد در راه خدا به دنيا پشت كردند تا مسلمانان بتوانند در كمال آسايش زندگي كنند.

سردار علي اكبر پاشا روحيه شهادت طلبي ، انقلابي ، شجاعت و شهامت را از جمله خصوصيات بارز اين شهداي والا مقام دانست و افزود : اگر دشمن جرات تعرض به خاك كشورمان را ندارد به بركت ترويج و نهادينه شدن فرهنگ شهادت طلبي در بين مردم است.

وي اظهار داشت: جنايت هايي را كه تكفيري ها امروز در سوريه و عراق مرتكب مي شوند ، بعثي ها در دوران دفاع مقدس عليه ملت مسلمان ايران انجام مي دادند اما رشادت ها و جانفشاني هاي رزمندگان اسلام سبب شد تا آنها آرزوي نابودي انقلاب اسلامي را به گور ببرند.

پاشا به توطئه هاي دشمنان عليه ايران اسلامي و اسلام رحماني اشاره كرد و بيان داشت : استكبار جهاني تلاش دارد تا با گسترش تفكر و انديشه وهابي از طريق تبليغات سوء عليه شيعيان ، چهره واقعي اسلام را خدشه دار كند و آن را در جهان گسترش دهد.

وي با بيان اينكه بعثي ها و وهابيون از يك نطفه هستند و به دستور آمريكا و انگليس دست به شيعه كشي در منطقه زده اند ، خاطرنشان كرد: استكبار جهاني و نوكران آنها بدانند كه خون هاي ريخته شده مسلمانان مظلوم در سوريه ، عراق ، يمن و ديگر كشورها گريبان آنها را خواهد گرفت و حكومت هاي متحجر و تروريست پرور آنها را نابود خواهد ساخت.

وي تصريح كرد : امروز قدرت جمهوري اسلامي ايران در دل دشمنان وحشت افكنده و آرامش را از آنان سلب نموده است و بايد تلاش كنيم تا اين آمادگي دفاعي را هر چه بيشتر گسترش دهيم.

وي نسبت به توطئه هاي دشمنان عليه جوانان ايران اسلامي هشدار داد و افزود : دشمن تلاش دارد تا از راههاي مختلف جوانان ما را بي غيرت كنند و آنها را نسبت به آينده كشور و ارزش هاي اسلامي بي تفاوت سازند كه بايد در برابر اين دسيسه ها بايستيم و با آنها مقابله كنيم.

پاشا يادآور شد: شهيدان به وظيفه خود كه دفاع از اسلام و ارزش‌هاي الهي بود ، بخوبي عمل كردند و به سعادت و رستگاري ابدي دست يافتند ، اما آن چه كه مهم است اين است كه ديگران بكوشند راه شهيدان را ادامه دهند و مشوق باشند و اجازه ندهند اين راه كم‌رنگ شود.

شهرستان 150 هزار نفري تنكابن در غرب مازندران واقع است.

کد خبر 330587

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha