همشهری آنلاین: پرسپولیس با پیروزی مقابل سیاه‌جامگان خود را به صدر جدول نزدیک کرد.

طارمی

پرسپوليس در روزي كه تماشگرانش از حضور در ورزشگاه آزادي محروم بودند توانست در يك بازي پرگل با نتيجه 3 بر 2 از سد سياه‌جامگان ابومسلم بگذرد.

پرسپوليسي‌ها كه خيلي مشتاق بودند در بيست‌وچهارمين هفته مسابقات به ياد كاپيتان مرحوم خود كه با شماره 24 بازي مي‌كرد، در ورزشگاه با همراهي تماشاگرانش ياد و خاطره هادي نورزي را گرامي دارند، به دليل تخلفات تماشگران و راي كميته انضباطي در فضايي سرد به مصاف سياه‌جامگان رفتند و شايد به همين دليل در دقيقه 5 دروازه خود را باز شده ديدند.

اما روحيه‌اي كه برانكو به تيم‌اش تزريق كرده آنها را واداشت تا دونده و صبور به بازي ادامه دهند و سرانجام آقاي گل اين دوره از مسابقات توانست در دقيقه 40 گل تساوي را به ثمر برساند.

پرسپوليسي‌ها در نيمه دوم نتوانستند از گل طارمي پاسداري كنند و خطاي جدي سوشا در رويارويي با علي‌عسگري بازيكن كنوني سياه‌جامگان و بازيكن اسبق سرخ‌ها منجر به اخراج مكاني از بازي و تنبيه اين تيم با يك ضربه پنالتي بود كه اين ضربه را ميثم حسيني بازيكن پيشين پرسپوليس به گل تبديل كرد.

شاگران برانكو بعد از اين گل به خود آمدند و با دوندگي فوق‌العاده توانستد گل دوم خود را در يك همكاري زيباي طارمي و عليپور در دقيقه 70 به ثمر برسانند و سرانجام طارمي دومين گل خود و گل پيروزي تيم‌اش را در دقيقه 83 به ثمر رساند.

پرسپوليس با اين پيروزي 42 امتيازي شد و در مكان سوم باقي ماند. سياه‌جامگان نيز با 20 امتياز قبلي خود در رده چهاردهم متوقف شد.

کد خبر 329352

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha