همشهری آنلاین: سرپرست باشگاه پرسپولیس از مجموعه بدهی‌های گذشته این باشگاه و عدم رسیدگی به آنها خبر داد و گفت تا کنون از کسر ۱۸ امتیازی و حتی خطر لغو پروانه باشگاه جلوگیری کرده‌ایم.

علی اکبر طاهری

به گزارش ایرنا، علی اکبر طاهری در نشست خبری باشگاه پرسپولیس درباره خطر کسر امتیاز از تیم فوتبال این باشگاه گفت: بخشی از بدهی‌های باشگاه که باید به بازیکنان و مربیان خارجی پرداخت شود، این خطر را برای باشگاه دارد که علاوه بر جریمه نقدی و کسر امتیاز، احتمال لغو پروانه حرفه‌ای باشگاه را به دنبال داشته باشد.

وی اظهار داشت: در این فصل تاکنون جلوی کسر 18 امتیاز از پرسپولیس را گرفته‌ایم که مربوط به سه پرونده بود. در دو پرونده بدهی معوقه را پرداخت و در یک پرونده دیگر برای پرداخت قسطی به تعامل رسیدیم و کسی هم از این مسائل خبردار نشد زیرا نمی خواستیم ذهن هواداران مشوش شود.

طاهری درباره شکایت یک شرکت در امارات متحده عربی از باشگاه پرسپولیس، گفت: پرسپولس خیلی مظلوم است ؛ متاسفانه در گذشته مسئولین باشگاه یک شرکت در امارات ثبت کردند که با پرسپولیس به عنوان شرکت مادر قرارداد می بست تا برای درآمدزایی اقداماتی را انجام دهد.

وی ادامه داد: پس از مدتی با اجرا نشدن مفاد قرارداد از سوی باشگاه، آن شرکت از پرسپولیس شکایت کرد و به دلیل اینکه دفاع خوبی در دادگاه نشد، حکم را علیه پرسپولیس داده بودند و پس از آن هم پرونده را پیگیری نکردند تا حکم قطعی شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: باشگاه به پرداخت 150 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده است اما جلوی اجرای حکم را گرفته و متوجه شده ایم ماهیت این پرونده به طور کلی زیر سئوال است و در حال پیگیری برای حل و فصل آن هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: از آغاز حضور در این باشگاه به دنبال این تفکر بودم که باید برای باشگاه درآمدزایی کنیم، زیرا اگر این کار انجام نشود در آینده به مشکل می‌خوریم که تشکیل باشگاه هواداری نخستین گام در این مسیر بود.

طاهری افزود: هواداران می‌توانند با عضویت در سامانه هواداری و دریافت کارت عضویت از مزایایی مانند بهره‌مندی از تخفیف در فروشگاه‌های خاص استفاده کنند. همچنین اعضای این سامانه می‌توانند دیدارهای باقیمانده خانگی پرسپولیس در این فصل را به صورت رایگان تماشا کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره احتمال ادامه همکاری با برانکو ایوانکوویچ، گفت: من پیش از این گفته‌ام که باشگاه برای آینده خود برنامه بلند مدت دارد که برانکو نیز به عنوان سرمربی تیم در این برنامه نقش اساسی ایفا می‌کند. یکی از ایرادات کار ما نداشتن برنامه بلند مدت و مقطعی بودن کارها بوده است.

طاهری درخصوص اخبار مربوط به مذاکره یک تیم مصری با برانکو نیز خاطر نشان کرد: برانکو پیش از آن نیز پیشنهاداتی داشته که خودش آنها را برای من بیان کرده اما با تعامل خوبی که با او داریم و توافقاتی که انجام داده‌ایم ان شاءالله قراردادش را تمدید می‌کند.

وی درخصوص حاشیه‌های اخیر باشگاه و مصاحبه علی دایی بر علیه سرمربی سرخپوشان نیز یادآور شد: اگر حاشیه‌ای وجود دارد همه ما مقصریم؛ اهالی فوتبال مقصر شرایط امروز این ورزش هستند و بازیکنان، مربیان، رسانه‌ها و هواداران و همه فوتبالی‌ها نیز در بوجود آمدن این شرایط بی‌تقصیر نیستند.

وی همچنین درخصوص پرداخت مطالبات بازیکنان تیم، گفت: تاکنون 40 تا 50 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده و فقط یک نفر کمتر از این مبلغ گرفته که آن بازیکن نیز به خاطر تنبیه نسبت به سایرین کمتر دریافت کرده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره موضوع اعتصاب تعدادی از بازیکنان پرسپولیس گفت: در روزی که این مسایل پیش آمد، من و برانکو به ورزشگاه شهید کاظمی رفته بودیم تا مقدمات آماده سازی این ورزشگاه را فراهم کنیم، پس از آن قصد داشتم به تمرین بروم تا دیداری با بازیکنان داشته باشم، اما به دلیل برخی جلسات نتوانستم این کار را انجام دهم. صبح همان روز به حساب بازیکنان پول واریز شده بود و برای آنان سئوالاتی پیش آمده بود، زیرا وقتی پایه‌ها یکسان نیست، بدون شک دریافتی‌ها نیز یکسان نخواهد بود، البته ما سعی می‌کنیم ضریب پول پرداختی بازیکنان را به یک اندازه در نظر بگیریم.

طاهری در پایان اضافه کرد: در نهایت نیز به دلیل طولانی شدن جلسات من از بازیکنان خواستم به جای تمرین کردن به باشگاه بیایند تا پاسخگوی سئوالات آنها باشم که اتفاقا در پایان صحبت با آنها قول قهرمانی هم از بازیکنان گرفتم.

کد خبر 326846

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha