همشهری آنلاین: گردهم‌آیی یک هفته‌ای مدیران کارشناسان روابط‌عمومی در طول برگزاری هفته روابط‌عمومی باعث تبادل اطلاعات و در نتیجه ارتقای سطح روابط‌عمومی خواهد شد.

ali shoughi benam

علی شوقی‌بنام دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با بیان این مطلب افزود: گردهم‌آیی یک هفته‌ای روابط‌عمومی‌های کشور در طول مراسم بزرگداشت هفته روابط‌عمومی، موجب اشتراک‌گذاری صحیح و بدون واسطه اطلاعات و دستاوردهای روابط‌عمومی‌ها و همچنین تبادل نظر در بین مدیران و کارشناسان این حوزه خواهد شد.

وی ادامه داد: نتیجه این تعامل و اشتراک‌گذاری موجب ارتقای سطح روابط‌عمومی در کشور شده و این، دستاورد بسیار مهمی است.

شوقی بنام در ادامه و درخصوص دلایل انتخاب موضوعات مطرح شده در دو همایش روابط‌عمومی الکترونیک و روابط‌عمومی و صنعت که در طول هفته روابط‌عمومی برگزار خواهند شد ادامه داد: با توجه به رشد استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه و مخاطبان سازمان‌ها و همچنین نگرانی‌های به وجود آمده در خصوص محتوایی که تولید و نشر داده می‌شود کیمته علمی این همایش، روابط‌عمومی الکترونیک، استراتژی تولید محتوا و مهارت‌های به اشتراک‌گذاری را به عنوان موضوع اصلی یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک انتخاب کرد.

وی در خصوص انتخاب موضوع پنجمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت نیز گفت: با توجه به شرایط موجود در بنگاه‌های صنعتی و رکود به وجود آمده در آنها و همچنین موقعیت‌های بوجود آمده پس از رفع تحریم‌های اقتصادی، ضمن در نظر گرفتن نقش روابط‌عمومی‌ به عنوان نهادی تاثیرگذار در این سازمان‌ها، روابط‌عمومی صنعت، توسعه فضای کسب و کار به عنوان موضوع اصلی این کنفرانس انتخاب گردید.

دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در ادامه ضمن ابراز نگرانی از تقلیل جایگاه روابط‌عمومی در برخی از استانداری‌ها گفت: بدون شک طرح تقلیل جایگاه روابط‌عمومی در دفتر استانداری‌ها عملی غیرکارشناسی می‌باشد که ضمن تضعیف جایگاه سازمان‌ها در بین مخاطبان، موجب تداخل در وظایف بخش‌های مختلف و در نتیجه عدم کارایی آنان خواهد شد.

شوقی‌بنام در پایان ضمن دعوت از تمامی فعالان حوزه روابط‌عمومی به منظور مشارکت در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این هفته از سایر اساتید، دانشجویان و علاقمندان نیز درخواست کرد تا در صورت تمایل نسبت به ارایه مقاله حول محورهای اعلام شده تا تاریخ بیستم فروردین ماه سال آینده و از طریق آدرس ایمیلinfo@7pr.ir اقدام نمایند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به سایت www.7pr.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88807453 سوالات خود را مطرح نمایند.

کد خبر 323958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha