سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۸۶ - ۰۹:۴۱
۰ نفر

محمدجواد پاینده: تقابل وینگو و پرسپولیس درست 3 سال پس از پایان همکاری این دو صورت می‌گیرد.

بگوویچ که در مجموعه تحت مدیریت اکبر غمخوار، پرسپولیس پرستاره را در اختیار گرفته بود، در اولین دیدار مجدد پس از این 3 سال باز هم پرسپولیس پر ستاره را مقابل خود می‌بیند و انگیزه‌های زیادی برای ایستادگی برابر تیم سابقش دارد.

سرمربی کروات باشگاه پاس مدعی است حس خاصی از تقابل با پرسپولیس ندارد و مثل همه بازی‌های دیگر به موفقیت تیم جوان خودش خواهند اندیشید.

  • دیدار شما با پرسپولیس که چهار فصل پیش هدایتش را بر عهده داشتید، جذابیت‌های زیادی دارد.

پرسپولیس تیم بزرگ و محبوبی در ایران است که طرفداران زیادی دارد. من هم روزی سرمربی این باشگاه بودم و از تقابل با تیم سابق خودم خوشحالم.

  •  و البته ممکن است بگوویچ نتواند مقابل حریف روی نیمکت حضور داشته باشد.

منتظر رأی کمیته انضباطی هستم. من به آقای شاه حسینی توضیح دادم که نمی‌خواستم به کسی توهین کنم و علیه داور هم چیزی نگفتم. مثل اینکه تا روز چهارشنبه وضعیت مشخص می‌شود.

  • حس خاصی از دیدار با پرسپولیس و مرور خاطرات تلخ گذشته ندارید؟

 نه ،‌ واقعا حس خاصی ندارم. فقط به شرایط بازی فکر می‌کنم و موفقیت تیم خودم. ما در برابر تیم‌های بزرگ هم باید به خودباوری برسیم و در اندیشه پیروزی باشیم.

  • حریف این هفته شما مدعی قهرمانی و صدرنشین لیگ برتر است.

من پیش از آغاز فصل هم گفته بودم که پرسپولیس تیم خوب و پرستاره‌ای دارد. آنها ابتدا فقط پر مهره بودند اما کم‌ کم تبدیل به یک تیم کامل می‌شوند و الان هم شرایط خوبی دارند.

  • این پرسپولیس از تیم پر ستاره چهار فصل پیش شما بهتر است؟

تیم ما ستاره های بیشتری داشت اما این تیم آرامش دارد و ما در حسرت آرامش بودیم. ما با آن‌همه ستاره، مجبور بودیم در پادگان تمرین کنیم. آرامش نداشتیم. در ورزشگاه هم هر روز مشکلات تازه‌ای پیش می‌آمد. فشار بیرونی تیم ما را از نبرد قهرمانی خارج کرد اما این تیم در آرامش حرکت می‌کند.

  • پس به متوقف‌کردن پرسپولیس چندان امیدوار نیستید.

من امیدوارم، همان‌طور که بازیکنانم امیدوارند. ما در خانه خودمان و مقابل تماشاگران‌مان بازی می‌کنیم. این امتیاز بزرگی است. بازیکنان ما هم خودشان را باور دارند اما امتیاز گرفتن از پرسپولیس کار آسانی نیست. من باید بگویم همین الان برای چیدن 11 بازیکن اصلی تیمم مشکل دارم چون به خاطر مشکل مصدومیت و محرومیت، بعضی از بازیکنانم را در اختیار نخواهم داشت.

  •  آنها در 2 بازی پیاپی متوقف شدند ،‌امتیاز گرفتن از این تیم چندان هم سخت به نظر نمی‌رسد.

 پرسپولیس در این دو بازی هم خوب بازی کرده ،‌فقط در نیمه دوم اشتباهاتی داشتند و نتوانستند از فرصت‌های‌شان استفاده کنند. در دفاع هم مشکلاتی داشته‌اند اما این دلیل نمی‌شود که بگوییم پرسپولیس ضعیف شده چون واقعا این‌طور نیست.

  • دیدارهای پرسپولیس و پاس همیشه جذابیت زیادی داشت اما پاس شما آن تیم مدعی و پرمهره نیست که همیشه برای مدعیان دردسرساز بود.

 پاس سابق از این تیم خیلی قوی‌تر بود. همه ستاره‌های آن تیم رفتند و ما با بازیکنان جوان‌تر جای آنها را پر کردیم. شرایط ما خیلی سخت بود. قبول دارم که این پاس با تیمی که قبلا با این نام در لیگ بازی می‌کرد تفاوت زیادی دارد اما ما هم فراتر از انتظار ظاهر شدیم و نتایج خوبی گرفتیم. با همین تیم جوان هم حریف آسانی برای مدعیان نخواهیم بود.

کد خبر 32377

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز