همشهری آنلاین: استان فارس در مسابقات آفرود با کسب ۶ مقام برتر، بیشترین جوایز مسابقات قشم را از آن خود کرد.

آفرود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این مسابقات در دو کلاس 4 و 6 سیلندر کاربراتوری و انژکتوری با شرکت 40 خودرو و 80 ورزشکار از استان‌های تهران، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، قزوین، همدان، البرز، هرمزگان، کردستان و شهرستان قشم برگزار شد.

در کلاس چهار سیلندر انژکتور، حسین کوه‌کن و محمدنظیر شه‌بخش از سیستان و بلوچستان به ترتیب اول و دوم شدند و حامد سلیمی از البرز به مقام سومی دست یافت.

در کلاس چهار سیلندر کاربراتور، سعید کمالیان، حسن کامکار و اسماعیل حسن‌شاهی، هر سه از استان فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کلاس شش سیلندر کاربراتور، محمد پیمان‌فرد و علی‌اکبر دبیری از استان فارس اول و دوم شدند و علیرضا نعمتی از استان قزوین به همراه افراسیاب درویش‌بیگی از استان فارس به صورت مشترک به مقام سومی دست یافتند.

در کلاس آزاد نیز حسین کوه‌کن از سیستان و بلوچستان، حامد سلیمی از البرز و محمدنظیر شه‌بخش از سیستان و بلوچستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مسابقات آفرود همزمان با افتتاح پیست سافاری قشم روز پنجشنبه (24 دي) با حضور مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مهدی مبینی سرپرست فدراسیون و هیات همراه برگزار شد.

پیست سافاری قشم به عنوان بزرگ‌ترین پیست سافاری کشور در زمینی به مساحت 520 هکتار احداث شده است و چشم‌اندازهای زیبای سواحل قشم از ویژگی‌های منحصر به فرد آن به شمار می‌رود.

 

کد خبر 321845

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha