همشهری آنلاین: با حضور ورزشکاران و علاقه‌مندان به ریس و سرعت، چهارمین دوره مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این رقابت‌ها با حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان از استان‌های مختلف در7 کلاس برگزار شد و نتایج ذیل به دست آمد:

در کلاس Civic اختصاصی، مصطفی شعبانی از تهران اول شد، پژمان پژم از خوزستان مقام دوم این کلاس را به دست آورد و کارن هاکوپیان از تهران بر سکوی سوم ایستاد.

در کلاس پراید (بی پی)، علی شیرزاد از اصفهان بر روی سکوی نخست ایستاد، فرزاد خدایاری از تهران دوم شد و ایمان زیرک از اصفهان عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در کلاس BMW اختصاصی (اتمسفریک و توربو)، مرتضی شادفرخ و امیررضا صحتی از استان البرز به ترتیب عناوین اول و دوم را به دست آوردند و مسعود آقایی از استان مرکزی به عنوان سومی این کلاس دست پیدا کرد.

در کلاس ماشین‌های آمریکایی اختصاصی، حمید یعقوب‌پور، حسن جلیلی و رضا سید مرتضی از تهران به ترتیب بر روی سکوی اول تا سوم قرار گرفتند.

در کلاس 206 اختصاصی، شروین یگانه بر روی سکوی نخست ایستاد، آرش خامنه عنوان دوم را به خود اختصاص داد و سالار رئیسی به مقام سوم رسید.

در کلاس Turbo اختصاصی، مهدی نوروزی به مقام قهرمانی دست یافت، میلاد مرتضی‌زاده عنوان دوم را به دست آورد و مجتبی زادعسگر بر روی سکوی سوم ایستاد.

گفتنی است نتایج رقابت‌های کلاس پژو 405 نیز به دلیل بررسی فنی نتایج این کلاس متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

کد خبر 321742

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha