همشهری آنلاین: دوازدهمین شماره ماهنامه دنیای قلم، با موضوع «پول» منتشر شد. بخش چهره‌های اهل قلم در این شماره به دکتر یونس شکرخواه اختصاص یافته است.

در این شماره مفهوم پول و تأثیرات آن بر شئون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین بخش «چهره‌ها»ی شماره جدید این نشریه، به دکتر یونس شکرخواه (پدر روزنامه‌نگاری آنلاین ایران، استاد دانشگاه و عضو هیئت‌ مؤسس و هیئت‌ رئیسه انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی) اختصاص یافته است؛ گفت‌وگوی مفصلی با او در خصوص تأثیرات تکنولوژی بر دنیای امروز و جهان معنایی انسان صورت گرفته است. افرادی از جمله دکتر عباس آخوندی (وزیر راه و شهرسازی)، دکتر عبدالله گیویان (استاد دانشگاه) و پژمان موسوی (روزنامه‌نگار) درباره وی نوشته‌اند.

علاوه بر این، در این شماره آثار و گفتاری از دکتر مهدی پازوکی (استاد دانشگاه و تحلیل‌گر مسائل اقتصادی)، دکتر علیرضا حسن‌زاده (رئیس پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی)، رهبر قنبری(نویسنده و کارگردان سینما)، حمیدرضا طهماسبی‌پور (روزنامه‌نگار)، محمدرضا محمدی کشکولی (قاضی دادگستری) و... منتشر شده است. در بخش گالری، که بخش ثابت نشریه دنیای قلم است، تصاویری از اشیاء موجود در گنجینه «خزانه جواهرات ملی» به چاپ رسیده است.

ماهنامه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی دنیای قلم از خردادماه ۱۳۹۳ به مدیرمسئولی عذرا فراهانی و سردبیری مهدی شفیعی با رویکرد میان‌رشته‌ای فعالیت خود را آغاز کرده ‌است. این ماهنامه هنرمندان، دانشجویان، جوانان و علاقه‌مندان به حوزه‌های فرهنگ، هنر، سیاست و اقتصاد را مخاطب قرار می‌دهد. دوازدهمین شماره دنیای قلم با ۹۶ صفحه رنگی، به قیمت ۵۰۰۰ تومان روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفته ‌است. این نشریه در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات که از روز شنبه، ۱۶ آبان ماه آغاز به کار کرده است نیز حضور دارد.

برای تهیه ماهنامه دنیای قلم می‌توانید به دکه‌های مطبوعاتی مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۶۶۴۹۰۵۷۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید؛ همچنین شماره جدید و شماره‌های پیشین در نمایشگاه مطبوعات قابل تهیه است.

کد خبر 313149

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha