۳ پسرجوان با ربودن نوجوان تکواندوکار، ‌او را به باغی در اسلامشهر کشاندند و تسلیم نیت شوم خود کردند. آنها که تا پیش از این با حکم دادگاه آزاد بودند روز گذشته با دستور بازپرس جنایی به اتهام آدم‌ربایی بازداشت شدند.

متهم

نخستين برگ اين پرونده 17شهريور‌ماه سال 93ورق خورد. آن روز مردي به همراه پسر14ساله‌اش به كلانتري شهرك وليعصر رفت و بيان كرد كه 3پسر جوان پسر نوجوانش را ربوده و او را تسليم نيت شوم خود كرده‌اند. وي گفت: پسرم تكواندوكار است و معمولا هر روز ظهر به باشگاه مي‌رود. اما امروز دير به خانه برگشت و من خيلي نگرانش شدم.

هرچه با او تماس گرفتم جوابم را نداد تا اينكه شب به خانه آمد و حالش اصلا خوب نبود. وقتي پرسيدم كجا بوده مدعي شد كه 3نفر او را ربوده‌اند. پسر نوجوان ادامه ماجرا را چنين تعريف كرد: آن روز سوار پرايد دوستم به نام مجيد كه 19ساله است شدم. با مجيد در باشگاه آشنا شده بودم و آن روز قرار شد كه با هم به خانه يكي از بستگانش برويم تا داروهاي نيروزا مصرف كنيم. اما فكرش را نمي‌كردم كه او نيت شومي در سردارد.

وي ادامه داد: آن روز همراه وي به مقابل خانه‌اي رفتيم و او مدعي شد كه مي‌خواهد كليد خانه عمويش را بگيرد. پس از آن به سمت چهاردانگه اسلامشهر رفت و وارد باغي شد. در آنجا به جز نگهبان 18ساله باغ، پسرجوان ديگري بود كه هر دو از دوستان مجيد بودند. در آنجا هر 3جوان شيطان صفت با تهديد قمه مرا تسليم نيت شوم خود كرده و ساعتي بعد رهايم كردند.

  • تبرئه

با اين شكايت، 3پسرمتجاوز دستگيــر شدند و در بازجويي‌هاي اوليه اعتراف كردند كه با ديدن پسرنوجوان وسوسه‌هاي شيطاني به سراغشان آمده است. پس از آن پرونده آنها براي رسيدگي و صدور حكم به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. در آنجا اما هر 3جرم خود را انكار كردند. قضات پس از شور، هر 3پسرجوان را تبرئه كردند و پرونده با اعتراض شاكي به ديوان عالي كشور فرستاده شد. قضات ديوان پس از بررسي پرونده نظر داد كه شاكي به اتهام آدم‌ربايي از 3پسرجوان شكايت كرده است اما تاكنون درخصوص آدم‌ربايي نه‌تنها حكمي صادر نشده بلكه تحقيق هم صورت نگرفته است. در چنين شرايطي پرونده به دادسراي جنايي تهران فرستاده شد تا درخصوص اتهام آدم‌ربايي متهمان تحقيقات لازم انجام شود.

  • بازداشت

قاضي مدير روستا بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران روز گذشته هر 3پسرجوان را كه پس از تبرئه در دادگاه آزاد شده بودند به دادسرا احضار كرد. آنها پس از حضور در دادسرا، ‌منكر آدم‌ربايي شدند. مجيد گفت: شاكي از دوستان من بود و گاهي او را در باشگاه مي‌ديدم. روز حادثه او خودش همراه ما آمد تا به باغ برويم و داروهاي نيروزا مصرف كنيم. اينكه ما او را ربوده و تسليم نيت‌هاي شوم خود كرديم دروغي بيش نيست و داستان‌سرايي كرده است. متهمان ديروز عنوان كردند كه به‌خاطر فشارهايي كه پس از دستگيري بوده ناچار شدند جرم تجاوز را گردن بگيرند اما پس از آن در دادگاه حقايق را گفتند و تبرئه شده‌اند.هرچند هر 3پسرجوان اتهام آدم‌ربايي را انكار كردند اما قاضي مدير روستا دستور بازداشت آنها را صادر كرد تا در تحقيقات بيشتر، ‌ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.

کد خبر 313126

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha