همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سال گذشته ۴ میلیون دانش‌آموز در المپیاد مدرسه‌ای شرکت کردند، گفت: امسال بیش از ۷ میلیون دانش‌آموز تحت پوشش طرح المپیادهای درون‌ مدرسه‌ای قرار می‌گیرند.

به گزارش  مهر، علی‌اصغر فانی در مراسم دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای که در مدرسه رازی برگزار شد، گفت: تحصیل، تذهیب و ورزش توصیه‌ای است که وزارت آموزش‌وپرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت به نسل امروز که آینده‌سازان ایران هستند، می‌کند تا این توصیه‌ها را راهنمای عمل خود قرار دهند.

وی افزود: توسعه مشارکت در آموزش و پرورش از سیاست‌هایی است که در دولت یازدهم دنبال می‌شود، لذا با وزارت ورزش، وزارت بهداشت، سازمان صدا و سیما، شهرداری تهران و دیگر مناطق مشارکت داریم و به آموزش و پرورش کمک می‌کنند؛ چرا که این وزارتخانه نهادی است که به کل جامعه خدمات می‌دهد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: دانش‌آموزان آینده کشور را می‌سازند، بنابراین همه باید به وزارت آموزش و پرورش کمک کنند.

وی افزود: امروز تجلی مشارکت و همدلی میان دستگاه‌های ذیربط در امر تربیت بدنی مشاهده می‌شود.

فانی با اشاره به ساحت تربیت بدنی و تندرستی که در سند تحول بنیادی آمده است، گفت: اجرای المپیادهای درون مدرسه‌ای نشان از عملی شدن ساحت تربیت بدنی و تندرستی است و سال گذشته ۴ میلیون دانش‌آموز در المپیاد درون مدرسه‌ای شرکت داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۷ میلیون دانش‌آموز امسال تحت پوشش المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای که نشاط آفرین است و دانش‌آموزان را توانمند می‌کند، هستند.

کد خبر 312194

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha