مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به منتقدان درباره هزینه ساخت بیمارستان هسته‌ای گفت: هزینه ساخت بیمارستان هسته‌ای در تهران توسط دولت تأمین می‌شود.

دنیا مالی

به گزارش مهر، احمد دنیامالی در جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به امضای تفاهم‌نامه شهرداری و سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت برای ساخت بیمارستان هسته‌ای در تهران،گفت : تدبیر شهرداری بود که ساخت این بیمارستان در جنوب شهر تهران باشد چرا که این امر موجب می‌شود شاخص‌های ما در جنوب شهر ارتقا یابد.

وی ادامه داد: شهرداری قرار نیست بابت این پروژه هزینه‌ای بپردازد. این پروژه نیز مانند متروی خارج از شهر تهران خواهد بود که شهرداری مجری است و دولت هزینه ساخت را می‌پردازد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از اظهارات خود به مصرف بالای سوسیس و کالباس در جامعه اشاره کرد و گفت: متأسفانه در کشور به دلیل گران بودن گوشت سوسیس و کالباس‌هایی از دورریز‌های گوشت تهیه می‌شود. اگر تولیدکننده‌ها بخواهند با این گوشت‌های گران قیمت سوسیس و کالباس را تهیه کنند قیمت این فرآورده نیز بالا می‌رود اما بهتر است که مردم به ویژه جوانان در مصرف سوسیس و کالباس اعتدال را رعایت کنند.

وی افزود: سازمان جهانی بهداشت روز گذشته نسبت به سرطان‌زا بودن فرآورده‌های گوشتی از جمله سوسیس و کالباس هشدار داد.

کد خبر 311733

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha