همشهری آنلاین: نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی بادی کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام جام الماس کشورهای اسلامی صبح روز چهارشنبه (۱۵ مهر) در تالار ۳ هزار نفری جزیره کیش آغاز شد.

Bodyclassic

این پيكار قرار بود با عنوان سومین دوره جام الماس (دایاموند کاپ) که یکی از مسابقات معتبر فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB است، برگزار شود که با موافقیت رئیس فدراسیون جهانی به نام جام الماس کشورهای اسلامی تغییر نام یافت.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، این رقابت‌ها با حضور 200 ورزشکار از کشورهای عراق، ترکیه، مغولستان، سوریه، ارمنستان و ایران با برگزاری پیکارهای بادی کلاسیک آغاز شد و ورزشکاران بادی کلاسیک بر روی استیج مسابقات حاضر شدند.

در پایان نفرات برتر هر دسته قدی به شرح ذیل معرفی شدند:

***دسته قدی 168 سانتی‌متر


1- آرمان رضوانی


2- سعید عسگری


3- رضا صافکار

***دسته قدی 171 سانتی‌متر


1- مهدی ارزشمند


2- محمد قربانعلی‌زاده


3- محمدرضا آزاد ذراتی

***دسته قدی 175 سانتی‌متر


1- سجاد حیدری چگینی


2- حمیدرضا کامران ایمان‌شاهی


3- موسی مطهری

***دسته قدی 180 سانتی‌متر


1- حسین هادیان


2- سجاد گرامی


3- علی شمس قمر

***دسته قدی +180 سانتی‌متر


1- سید رضا حسینی


2- وحید نظری


3- کیوان رضاپور

همچنین سید رضا حسنی عنوان قهرمان قهرمانان نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام الماس کشورهای اسلامی در رشته بادی کلاسیک را از آن خود کرد.

گفتنی است، در این دوره از پيكارها رافائل سانتونجا رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام، پاول رئیس کمیته داوران IFBB، امیررضا خادم معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان و ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان از نزدیک نظاره‌گر مسابقات بودند.

 

کد خبر 309935

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha