همشهری آنلاین: مسابقات پاراتکواندو در بازی‌های جهانی آیواز به پایان رسید و تیم ملی کشورمان دو مدال طلا توسط عزیزی و پوررهنما و یک برنز توسط جعفرزاده به دست آورد.

Parataekwondo Team

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، مسابقات پاراتکواندوي بازی‌های جهانی آیواز (ورزش‌های ویلچری و قطع عضو) که از ظهر روز پنجشنبه (9 مهر) در شهر "سوچی" روسیه آغاز شده بود، پس از دو روز پیکار به پایان رسید و هر سه نماینده کشورمان موفق به کسب مدال شدند.

اصغر عزیزی در وزن 75+ کیلوگرم و در کلاس K44 و مهدی پوررهنما در وزن 75- کیلوگرم در کلاس K44 با غلبه بر تمامی حریفانشان دو مدال طلا را برای کاروان کشورمان به دست آوردند و محمود جعفرزاده در وزن 75- کیلوگرم کلاس K42 به مدال برنز دست یافت.

مهدی پوررهنما برای کسب نشان ارزشمند طلا در نخستین گام نماینده نپال را 7 بر 0 برد، سپس با نتیجه 9 بر 0 مقابل روسیه میزبان به برتری رسید و راهی فینال شد. او در مرحله پایانی نیز در یک رقابت بسیار نزدیک و نفس‌گیر با نتیجه 2 بر 1 مقابل دیگر نماینده روس‌ها برنده از شیاپ چانگ خارج شد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

اصغر عزیزی، دیگر طلایی کشورمان در اولین مبارزه خود 11 بر 0 از سد نماینده ترکیه گذشت و سپس با غلبه بر نماینده روسیه (6 بر 4) به فینال وزن 75+ کیلوگرم راه یافت.

نماینده شایسته کشورمان در ادامه برای کسب مدال طلای این رقابت‌ها کرواسی را 7 بر 4 شکست داد و با شایستگی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

محمود جعفرزاده، آخرین هوگوپوش کشورمان نیز نتیجه را به نماینده قزاقستان واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

هدایت تیم ملی پاراتکواندوی کشورمان برعهده حسین مدانلو بود.

 

کد خبر 309166

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha