پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: روزنامه همشهری در شماره روز پنجشنبه نهم مهر نوشت: اقتصاد ایران از نظر شاخص رقابت پذیری در میان ۱۴۴کشور دنیا، رتبه۷۴ را به دست آورد تا ۹ پله صعود را نسبت به سال گذشته تجربه کرده باشد.

۹mehr

به گزارش ايرنا این روزنامه در تیتر یک خود عنوان «اخطار به عربستان» را برای سخنان صبح دیروز آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر برگزید.

روزنامه همشهری در گزارش دیگری با درج خبر تعلل در راه اندازی پایگاه اطلاعات قراردادها، آورد: حدود یک ماه پیگیری خبرنگاران روزنامه همشهری برای مشخص شدن وضعیت پایگاه انتشار قراردادهای دولتی با سکوت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کل کشور مواجه شده است. آیین نامه اجرایی پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور نهم تیرماه 92 از سوی هیات وزیران به تصویب رسید و با گذشت 2 سال از آن زمان خبری از راه اندازی این پایگاه نیست. سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مسوولیت راه اندازی این پایگاه را برعهده دارد ولی محمدباقر نوبخت رییس این سازمان که سخنگویی دولت را هم بر عهده دارد سوالات همشهری در این ارتباط را با ارجاع به معاونت های این سازمان بدون پاسخ گذاشت.

این روزنامه با انتخاب موضوع روسیه عملیات نظامی در خاک سوریه را آغاز کرد، نوشت: دیروز با تصویب پارلمان روسیه و با درخواست رسمی دولت دمشق، عملیات نظامی روسیه علیه داعش در خاک سوریه آغاز شد. این جدیدترین مرحله از اقدامات پرشتاب اخیر روسیه در سوریه است که به نظر می رسد کشورهای غربی و عربی را غافلگیر و دستپاچه کرد ه است. ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه عصر دیروز با اعلام آغاز عملیات نظامی این کشور در سوریه، گفت کشورش به دولت بشار اسد در حمله به تروریست ها کمک می کند.

روزنامه همشهری هم چنین به نشر عنوان های «200 اتوبوس دوکابین جدید به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شد»، «نصب کارتخوان در تاکسی ها از هفته آینده»، «دوپینگ انگلیسی عربستان»، «خندوانه یکی از اثرگذارترین برنامه های تلویزیونی» و «ترجمان اصل عزت در سیاست خارجی» پرداخت.

کد خبر 309059

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha