زن میانسال پس از آشـنـایـی با پـسر ۳۳ساله‌ای در شبکه‌های اجتماعی، نقشه قتل شوهرش را عملی کرد.

متهم

پسر جوان پيش از اين نيز براي ارتكاب جنايت وارد عمل شده بود اما موفق به اجراي نقشه‌اش نشده بود.صبح دوشنبه گذشته زن 50ساله‌اي با پليس شهرستان ابهر تماس گرفت و مدعي شد شوهر 57ساله‌اش در خانه‌شان به قتل رسيده و لوازم باارزش آنها سرقت شده است. به‌دنبال اين تماس تيمي از مأموران راهي محل جنايت شدند و جسد مرد ميانسال را ديدند كه با ضربات چاقو و جسمي سخت به قتل رسيده بود.

همسر مقتول مدعي بود كه وي هنگام حادثه در خانه نبوده و صبح كه به خانه‌شان برگشته با جسد غرق خون شوهرش مواجه شده و پليس را خبر كرده بود. اين زن همچنين مدعي بود كه همسرش قرباني سارقان شده و اموال باارزش خانه‌شان به سرقت رفته است.

با اظهارات اين زن، تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي استان زنجان براي كشف راز جنايت شروع شد. هر چند در ابتدا به‌نظر مي‌رسيد انگيزه جنايت سرقت بوده است اما تحقيقات تخصصي نشان مي‌‌داد كه قاتل يا قاتلان براي ردگم كردن اقدام به سرقت مقداري از اثاثيه خانه كرده‌اند و در حقيقت انگيزه‌ آنها چيزي جز سرقت بوده است.

اين فرضيه وقتي قوت يافت كه مأموران متوجه شدند چند‌ماه پيش هم مقتول هدف سوءقصد قرار گرفته بود. ماجرا از اين قرار بود كه مدتي قبل‌تر هم مرد جواني به‌عنوان مسافر سوار خودروي مقتول شده و قصد داشته با انداختن طناب از پشت سر به دور گردنش او را خفه كند اما موفق نشده و متواري شده بود.

با اين اطلاعات، تحقيقات كارآگاهان وارد مرحله‌اي تازه شد و آنها در رديابي‌هاي تخصصي به جواني سابقه‌دار به نام مسعود رسيدند كه روز حادثه در نزديكي خانه مقتول ديده شده بود. مسعود كه سوابقي از درگيري و شرارت هم داشت، بعدازظهر همان روز دستگير شد و اين در حالي بود كه روي دست‌ها و پيشاني‌اش آثار خراش و جراحت ديده مي‌شد. بازجويي از جوان 33ساله شروع شد و او كه چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشت به قتل مرد ميانسال اعتراف و راز مهمي را فاش كرد.

مرد جوان گفت: حدود يك سال پيش بود كه از طريق شبكه‌هاي اجتماعي با همسر مقتول آشنا شدم. هر بار كه با هم حرف مي‌زديم، او از شوهرش شكايت مي‌كرد و مدعي بود كه شوهرش به او سخت مي‌گيرد. حرف‌هاي اين زن روي من تأثير گذاشت و تصميم گرفتم به وي كمك كنم. قرار گذاشتيم كه با هم شوهر او را به قتل برسانيم و بعد ازدواج كنيم. اين بود كه يك‌بار به‌عنوان مسافر سوار ماشين مقتول شدم و قصد جانش را كردم كه موفق نشدم.

براي همين منتظر ماندم و روز حادثه با بالا رفتن از ديوار، وارد خانه آنها شدم و پس از غافلگير كردن مقتول، با ضربات چاقو و چكش وي را به قتل رساندم و فرار كردم.سرهنگ رحمتي، رئيس پليس آگاهي استان زنجان با بيان اين خبر گفت:‌پس از اعترافات عامل جنايت براي وي و همسر مقتول قرار قانوني صادر شد و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 308904

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha