همشهری آنلاین: ستاد برگزاری نخستین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار با انتشار اطلاعیه ای از پژوهشگران ومحققین دعوت کرد تا مقالاتی به این همایش ارایه دهند.

Conference

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری دراین اطلاعیه آخرین فرصت ارسال چکیده مقالات 30 مهر و آخرین فرصت برای ارسال اصل مقالات 30 آذر ماه 1394 اعلام شده است.

براساس این اطلاعیه ازکلیه پژوهشگران، محققین و دانشگاهیان خواسته شده است تا ضمن حضور دراین همایش مقالات خود را ارایه دهند.

دوستداران شرکت دراین همایش برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد چگونگی شرکت در آن و ارسال مقاله می‌توانند به پرتال همایش به آدرس : Event.richt.ir/mtp مراجعه و یا با شماره 66736868 تماس بگیرند.

محورهای نخستین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار شامل میراث فرهنگی، توسعه پایدار و آمایش سرزمین، میراث فرهنگی و توسعه پایدار و مدیریت آب، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و راه و شهرسازی است.

میراث فرهنگی، توسعه پایدار و صلح و وفاق ملی، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و گردشگری و میراث فرهنگی، توسعه پایدار و هویت 3 محور دیگر همایش است که 23تا24 دی‌ماه با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان مدیریت وبرنامه ریزی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

کد خبر 308830

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha