یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: منابع نزدیک به حماس خبر دادند خالد مشعل،رئیس دفتر سیاسی این جنبش در آستانه برگزاری نشست شورای ملی فلسطین، در پیام شدیداللحنی به محمود عباس،رئیس تشکیلات خودگردان هشدار داد حماس تصمیم‌های نشست شورای ملی را نخواهد پذیرفت.

mashal-Abbas

به گزارش خبرگزاری سمای فلسطین از غزه، این منبع ،كه نامش فاش نشده است، تصریح کرد: «خالد مشعل ،رئيس دفتر سياسي حماس در پیامی که از طریق صائب عریقات برای محمود عباس،رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين ارسال کرده درباره پیامد تصمیم‌گیری‌های ملی بدون مشورت حماس، هشدار داد.»

منبع اعلام خبر، افزود:«مشعل در دوحه از صائب عریقات استقبال کرده بود. در این دیدار دو طرف درباره مسائل مختلف تبادل نظر کرده و عریقات نیز شرحی از برخی مسائل را در اختیار مشعل قرار داده بود.»

در غزه محمود الزهار ،عضو دفتر سیاسی حماس در هشداری به محمود عباس گفت: حماس مشروعیت محمود عباس را قبول ندارد... برگزاری نشست شورای ملی بدون گروههای مقاومت اقدام بیهوده‌ای است.

الزهار در سخنانی که در یکی از همایش‌های جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه بیان کرد از آنچه که تصمیم‌هاي قبیله‌ای جنبش فتح خواند انتقاد کرد و گفت:« ادامه این روند موجب می‌شود تا بر اساس قوانین سازمان آزادیبخش فلسطین و خواسته‌های جنبش‌های حماس، جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومت، در پی ایجاد چارچوب فراگیر و ملی،به معنی درست کلمه، باشیم.»

کد خبر 306245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha