همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد در سومین نشست هماهنگی پایش امور استان‌های این دانشگاه، ضمن تشریح اهداف اجرای طرح تجمیع در دانشگاه آزاد، نسبت به ادغام آزمون دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های دولتی و همچنین برگزاری کنسرت در واحدهای این دانشگاه واکنش نشان داد.

دکتر حمید میرزاده

گزيده اظهارات دکتر حميد میرزاده در سومین نشست هماهنگی پایش امور استان‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه آمده است.

  • اهداف اجرای طرح تجمیع در دانشگاه آزاد اسلامی: این طرح با هدف کاهش بروکراسی، کاهش هزینه‌ها و چابک‌سازی سازمانی صورت گرفته است.
  • واكنش نسبت به برگزاری کنسرت در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی: دانشگاه آزاد اسلامی همواره خطوط قرمز نظام را رعایت کرده است لذا روسای واحدهای دانشگاهی همواره در جهت منویات مقام معظم رهبری و مصالح نظام گام بردارند.
  • تاكيد بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در مسایل قرآن‌پژوهی: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی است که باید در آن آزاداندیشی باشد و وجه غالب ما باید اسلامی باشد؛ به همین سبب نباید اجازه دهیم که قرآن کریم در برنامه‌های دانشگاه مهجور بماند. وجه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ایجاب می‌کند، مضامین قرآن کریم در صحنه‌های علمی و اعتقادی ما پررنگ‌تر شود.
  • تاکید بر تمرکززدایی امور از مراکز دانشگاه آزاد استان‌ها: روسای مراکز استان‌ها برای اشراف بیشتر بر امور محوله، نظارت مستقیم و دقیق بر امور واحدهاي دانشگاه آزاد داشته باشند.
  • واكنش نسبت به ادغام آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه‌های دولتی: برگزاری آزمون مشترک جفای بزرگی به داوطلبان و خانواده‌های آنان بود، چراکه بسیاری از داوطلبان ممکن است به دلیل استرس و یا اتفاقات غیرمنتظره نتوانند در تنها آزمون کشور شرکت کنند و حذف آزمون مجزای دانشگاه آزاد اسلامی شانس آنان را از بین برد.
کد خبر 305267

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha