همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از کاهش پست‌های مدیریتی در این دانشگاه خبر داد و بر کاهش هزینه‌ها در دانشگاه آزاد تأکید کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حميد میرزاده در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اجرای طرح تجمیع 2 در دانشگاه آزاد، گفت: طرح تجمیع2 یک طرح سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی است که از صدر تا ذیل دانشگاه را در بر می‌گیرد و تمام قسمت‌های دانشگاه باید نسبت به کاهش پست‌های مدیریتی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد در حال حاضر از لحاظ مالی دارای مشکلاتی است، گفت: صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها امروز در دانشگاه آزاد اسلامی از مهمات است و اجرای طرح تجمیع2 کمک قابل توجهی به این امر می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تصویب رشته‌ها، عنوان کرد: زمینه همکاری و تفاهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاه آزاد اسلامی روز به روز بهتر می‌شود و مجموعه مدیریت وزارت علوم اذعان دارند که دانشگاه آزاد اسلامی توسعه کیفی، نظم و انضباط کاری و جذب نیروی انسانی توانمند را تقویت کرده و در چارچوب قانون عمل می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد دانشگاه در رشته‌هایی که تا آخر شهریور تعیین تکلیف می‌شوند دانشجو جذب کند و اگر رشته‌ای بنا به هر دلیلی رفع نقص آن به تاخیر افتاد برای ترم بهمن جذب دانشجو داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه کیفی‌سازی و استفاده از اعضای هیات علمی توانمند در دانشگاه آزاد اسلامی اصل است، گفت: اگر واحدی استانداردهای لازم را در این زمینه رعایت نکرده باشد رشته آن واحد ملغی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ظرف یکسال گذشته در مجموعه واحدهای تهران نزدیک به 950 نفر عضو هیات علمی در جهت کیفی‌سازی دانشگاه استخدام شده و این امر تداوم پيدا مي‌كند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 22 هزار دانشجوی PhD در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند و باید از این ظرفیت عظیم برای حل مشکلات کشور استفاده شود، تصریح کرد: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید با تولید مقاله در مجله‌های معتبر بین‌المللی در ارتقای کیفیت دانشگاه و حل مشکلات کشور بکوشند.

کد خبر 303773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha