همشهری آنلاین: استقلال تهران که این فصل نقل و انتقالات نسبت به بقیه تیم‌ها عقب مانده بود هفتم تیر ماه عقب ماندگی خود را جبران کرد و با سه بازیکن قرارداد بست.

آبی پوشان که مثل پرسپولیسی‌ها به دلیل واگذاری امتیاز باشگاهشان نسبت به بقیه تیم‌ها عقب‌تر بودند امروز با روزبه چشمی، میثم مجیدی و سیدمهدی رحمتی قرارداد بستند.

خبر استقلالی شدن روزبه چشمی از دیروز دهان به دهان می‌چرخید. میثم مجیدی هم ساعاتی پیش بازیکن استقلال شد و سرانجام استقلالی شدن مهدی رحمتی هم دقایقی قبل قطعی شد تا استقلالی‌ها امروز بمب نقل و انتقالات را بترکانند.

اما از اردوي پرسپوليسي‌ها نه تنها خبري از خريد بازيكن نمي‌رسد بلكه بازيكنان فصل گذشته اين تيم هم قصد جدايي دارند. نوري، طارمي و علي عسگر هنوز حاضر به تمديد قرارداد با پرسپوليس نشده‌اند. علي عسگر تاكيد كرده كه 90 درصد در پرسپوليس نمي‌ماند. كاپيتان نوري و طارمي هم ليگ قطر را شايد به ليگ برتر كشورمان ترجيح دهند.

از سوي ديگر مدير برنامه‌هاي ضرغام ملي پوش عراقي به باشگاه پرسپوليس تهران رفته است اما هنوز خبري از نتيجه اين مذاكرات بيرون نيامده است.

برانكو درباره انصاري‌فرد و سيد جلال حسيني نيز تاكيد كرد كه نيازي به اين دو بازيكن ندارد. گابريل هم جايي در تركيب وي نخواهد داشت اما اومانيا بايد به ايران برگردد.

البته پرسپوليس در روزهاي گذشته رامين رضاييان و كاميابي نيا را به خدمت گرفته است.

کد خبر 299466

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha