مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت سامسونگ امیدوار است با به‌کار بردن تکنولوژی جدیدی بتواند جان راننده‌های عجولی که تحمل سبقت گرفتن از کامیون‌ها یا ماشین‌های سنگین را ندارند،‌ نجات دهد.

براساس گزارش ميل‌آنلاين،‌ اين شركت كره‌اي با هدف كاهش از ميزان تصادفات جاده‌اي در آرژانتين در جاده‌هاي باريك كه خودروها معمولا در حين سبقت دچار سانحه مي‌شوند، قصد توليد كاميون‌هاي ايمن را دارد.

کامیون

كاميون‌ها معمولا در جاده‌هاي باريك بار ترافيكي ايجاد مي‌كنند زيرا ديد سواري‌هايي كه پشت آنها قرار دارند،‌ كاملا كور مي‌شود و خطر سبقت گرفتن براي آنها بالا مي‌رود. اين كاميون‌هاي جديد به دوربين،‌ويديوي بي‌سيم و نمايشگري بزرگ در پشت اتاقك كاميون مجهز خواهند بود تا راننده‌ها بتوانند آنچه از روبروي كاميون درحال نزديك‌شدن است را ببينند تا هنگام سبقت گرفتن،‌خطري آنها را تهديد نكند.

اين كاميون‌ها دوربين‌هاي بيسيمي خواهند داشت كه به جلوي خودرو متصل شده‌اند تا تصويري كه پيش روي كاميون وجود دارد،‌در نمايشگري كه در پشت اتاقك كاميون قرار گرفته به نمايش درآيد. حتي در تاريكي شب نيز اين دوربين‌ها و نمايشگر مي‌توانند آنچه در جلوي كاميون درحال وقوع است را نمايش دهند تا راننده‌ها در حين سبقت از ايمن بودن مسير اطمينان حاصل كنند.

کد خبر 298809

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha