بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با برپایی بیش از ۶۰۰ غرفه از روز چهارشنبه ۳ تا ۲۶تیرماه ۹۴ در باغ موزه دفاع‌مقدس و باغ کتاب برگزار می‌شود.

باغ موزه

 معاونت خدمات شهري شهرداري تهران با اشاره به آماده‌سازي‌ فضاي كالبدي بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم، از جانمايي و اختصاص مخازن مخصوص بازيافت زباله در سالن‌ها و محوطه اين نمايشگاه خبر داد و گفت: به‌منظور ارائه خدمات كيفي‌، نظافت تمامي اماكن و فضاهاي نمايشگاه با به‌كارگيري وسايل و امكانات مورد نياز، در دستور كار معاونت قرار گرفته است.

مجتبي عبداللهي با اعلام اينكه همزمان با برگزاري بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم، 50نفر از كاركنان به‌منظور ارائه خدمات نظافتي در محوطه نمايشگاه در باغ موزه دفاع‌مقدس و باغ كتاب مستقر هستند، تصريح كرد: همزمان با استقرار نيروهاي خدماتي، 2دستگاه غلتان نيز به‌منظور جمع‌آوري زباله‌ها و 2دستگاه جرثقيل به‌منظور ارائه خدمات مورد نياز در محوطه نمايشگاه مستقرند. وي با بيان اينكه در مدت زمان برگزاري نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم تهيه و اجراي طرح جامع خدمات ايمني و آتش‌نشاني در دستور كار قرار گرفته است، ادامه داد:

به‌منظور ارتقاي شاخص‌هاي ايمني و رعايت اصول از تمام ابعاد، كارشناسان سازمان آتش‌نشاني براي ارزيابي محيطي به نمايشگاه اعزام شده‌اند. معاون شهردار تهران با تأكيد بر اينكه درنظر داريم با به كارگيري خودروهاي آتش‌نشاني و امداد‌رسان، شاخص‌هاي ايمني نمايشگاه را تا حد مطلوب افزايش دهيم، ادامه داد: در تلاشيم پيش از آغاز و حين برگزاري بيست و سومين نمايشگاه قرآن كريم شاهد بروز كوچك‌ترين حوادثي نباشيم.

  • برپايي 600 غرفه

مديرعامل باغ موزه دفاع‌مقدس هم درباره آغاز به‌كار بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم اظهار داشت: امسال مساحت نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم حدود 7هزار مترمربع افزايش پيدا مي‌كند و صرف‌نظر از اين مورد حدود 10هزار مترمربع از فضاي نمايشگاه در قالب 600 غرفه مسقف شده است.

جواد خضرائي افزود: براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، بخشي از باغ كتاب را به نمايشگاه اختصاص داده‌ايم تا شركت‌كنندگان با استفاده از شرايط مناسب تري محصولات خود را عرضه كنند. خضرائي در ادامه با بيان اينكه در سال گذشته به‌دليل محدوديت‌هاي مكاني امكان برگزاري نمايشگاه حجاب و عفاف وجود نداشت، اظهار داشت: امسال اما قرار است نمايشگاه حجاب و عفاف در راستاي آشنايي شهروندان با اهميت اين موضوع در فضايي مناسب برگزار شود.

کد خبر 298760

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha