یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
۰ نفر

تحقیقات بازپرس جنایی پایتخت از مردی که در جنایتی هولناک همسر، مادر و پسر ۶ ساله دوستش را به قتل رسانده بود همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین اقدام متهم در برابر خانواده مقتولان جزئیات جنایت را شرح داد.

متهم

اين مرد متهم است روز 20بهمن‌ماه سال گذشته با ورود به خانه دوستش در منطقه گلابدره همسر او را به قتل رسانده و در ادامه جان مادر و پسر دوستش را نيز گرفته است. وي صبح ديروز به دستور سيدمجتبي حسين پور، بازپرس دادسراي امور جنايي از زندان به دادسرا منتقل شد تا در برابر خانواده‌هاي داغدار بار ديگر جزئيات جنايت را بازگو كند. اولياي دم از صبح زود در دادسرا منتظر بودند تا قاتل عزيزانشان را ببينند و از او بپرسند چرا جان آنها را گرفته است. متهم به قتل سال‌ها با خانواده مقتول رابطه نزديك خانوادگي داشت و هيچ‌كس باورش نمي‌شد وي دست به چنين جنايتي بزند. اين روابط آنچنان صميمي و نزديك بود كه حتي پسر 6ساله‌اي كه به قتل رسيد متهم را عمو خطاب مي‌كرد.

سرانجام حدود ساعت 10صبح ديروز خودروي حامل زندانيان به دادسراي امور جنايي رسيد اما وقتي عامل جنايت در تجريش پياده شد نظم دادسرا براي دقايقي برهم خورد. با وجود مأموران بدرقه زندان، خانواده‌هاي داغدار دور متهم را گرفته بودند و به او ناسزا مي‌گفتند. سرانجام مأموران توانستند زنداني را به‌سختي به شعبه پنجم بازپرسي برسانند و متهم بار ديگر جزئيات جنايت را شرح داد. او گفت: شب قبل از حادثه قرص دراگون مصرف كرده بودم و وضعيت طبيعي نداشتم.

وقتي به خانه دوستم رفتم و همسرش ديد حالت عادي ندارم مي‌خواست مرا از خانه‌اش بيرون كند. تحت‌تأثير قرص‌هايي كه خورده بودم عصباني شدم و او را خفه كردم. خواستم با صحنه‌سازي‌ وانمود كنم يك سارق اين جنايت را مرتكب شده است. وقتي مي‌خواستم از آنجا بيرون بروم مادر دوستم را جلوي در ديدم.

او چون من را مي‌شناخت به خانه‌اش دعوتم كرد. او انگار بو برده بود كه بلايي بر سر عروسش آمده است. به همين دليل با يك گلدان بر سرش كوبيدم و او را هم به قتل رساندم. باز هم مي‌خواستم فرار كنم اما پسر 6ساله دوستم سر رسيد و مجبور شدم او را هم به قتل برسانم.

در نهايت شيلنگ گاز را پاره كردم تا خانه به آتش كشيده شود و از آنجا فرار كردم اما يك ساعت بعد وقتي براي پاك كردن اثر انگشتم از روي گلدان به آنجا برگشتم مأموران دستگيرم كردند. در اين جلسه درحالي‌كه اولياي دم اشك مي‌ريختند و بي‌قراري مي‌كردند گفتند خواسته‌شان قصاص متهم در ملأعام است. براساس اين گزارش، قرار است به‌زودي با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست پرونده اين جنايت به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شود.

کد خبر 294699

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha