همشهری آنلاین: مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام فدراسیون آذربایجان روز یکشنبه (۳۰ فروردین) در شهر باکو برگزار شد و تیم ایران در این مسابقات به سه مدال برنز رسید.

‌‌‌wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات روز پایانی اين رقابت‌ها که در رشته‌های فرنگی و آزاد و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، با برگزاری مسابقات کشتی آزاد جوانان در سالن حیدرعلی‌اف شهر باکو پيگيري شد.

تیم کشتی آزاد کشورمان با 4 نماینده در این رقابت‌ها که با حضور 134 کشتی‌گیر از 11 کشور برگزار می‌شود، حضور یافت که علیرضا گودرزی، یونس امامی و جمال عبادی در اوزان 50، 55 و 66 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند و اسماعیل محمدی در وزن 84 کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم که 20 کشتی‌گیر حضور داشتند، علیرضا گودرزی در دور اول با نتیجه 9 بر 4 سلیمان‌اف از قزاقستان را شکست داد و در دو دوم نیز 10 بر 0 ملیزبایوف از ترکمنستان را مغلوب کرد. گودرزی در دور سوم با نتیجه 11 بر 1 دیماگامیف از قزاقستان را شکست داد و راهی دیدار نیمه نهایی شد، اما در این مرحله در حالی که با نتیجه 16 بر 10 از بوران گالیف قزاقستانی پیش بود، روی یک اشتباه ضربه فنی شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 18 بر 8 مقابل سلمان‌اف از آذربایجان پیروز شد و به مدال برنز رسید.

در وزن 55 کیلوگرم که 11 نفر حضور داشتند، یونس امامی در دور اول 8 بر 5 سن صلاحتین از ترکیه را مغلوب کرد و در دور دوم نیز محمد عبداله‌یف از آذربایجان را شکست داد، اما در نیمه نهایی برابر امیر ارسلانوف آذربایجانی 13 بر 3 شکست خورده و راهی دیدار رده‌بندی شد. امامی در این دیدار با نتیجه 13 بر 3 از سد اورازو از ترکمنستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 66 کیلوگرم که 18 کشتی‌گیر حضور داشتند، جمال عبادی در دور اول تزقلی از قزاقستان را با نتیجه 5 بر 0 مغلوب کرد و در دور دوم نیز پناه ایلیاسلی از آذربایجان را 5 بر 2 شکست داد. عبادی در دور سوم در حالی که مقابل رشید خانوف از بلاروس 10 بر 2 عقب بود، با اجرای یک دوخم زیبا توانست این حریف را ضربه فنی کرده و به دیدار نیمه نهایی راه یابد. عبادی در این دیدار مقابل انس اوزلو از ترکیه با نتیجه 5 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت كه در این دیدار با نتیجه 9 بر 5 از سد گومانیف از روسیه گذشته و به مدال برنز رسید.

اما در وزن 84 کیلوگرم، اسماعیل محمودی در دور اول برابر آرسن موسی علی‌یف از روسیه با نتیجه 5 بر 0 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر روس در دورهای بعد، محمودی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

کد خبر 292698

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha