دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

پلیس در جست‌وجوی کلاهبرداری است که با نقشه زیرکانه توانست خودروی پژویی را سرقت کند و آن را بفروشد.

متهم

11 تيرماه سال گذشته مردي به كلانتري كيانشهر رفت و خبر از سرقت خودروي پرشياي خود داد. وي به مأموران گفت: براي فروش ماشينم آگهي داده بودم كه شخصي تماس گرفت و از من خواست تا آدرسم را در اختيارش قرار دهم. پس از آن شخص خريدار به مقابل خانه‌ام آمد و بعد از بازديد ماشين مدعي شد كه قصد خريد آن را دارد. وقتي بر سرقيمت به توافق رسيديم قرار شد تا پول ماشين را در قالب يك فقره چك بانكي پرداخت كند.

من هم چك را گرفتم و به او گفتم بعد از اينكه به بانك رفتم و مطمئن شدم پول در حساب است ماشين را تحويلش مي‌دهم اما در فاصله‌اي كه من به بانك رفته بودم مرد خريدار به مقابل خانه‌ام رفته بود و با نشان‌دادن قولنامه خريد خودرو، سوئيچ ماشين و مدارك آن را از فرزندم گرفته بود. اين درحالي بود كه در حساب او پولي نبود و من در دام يك كلاهبردار سارق گرفتار شده بودم.

با اين شكايت، مشخصات خودرو در سيستم جامع پليس ثبت و مشخص شد كه خودرو همان روز در يك نمايشگاه فروخته شده است. مأموران راهي نمايشگاه در منطقه كيانشهر شدند و در تحقيق از صاحب آن دريافتند كه شخصي با سوءاستفاده از مدارك شناسايي صاحب خودرو اقدام به فروش خودرو به مبلغ 33ميليون تومان كرده است.

در ادامه معلوم شد كه سارق متهم سابقه‌داري به نام مجيد 41ساله است كه سوابقي چون سرقت، جعل اسناد و كلاهبرداري در پرونده‌اش دارد. مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران اعلام كرد: با توجه به اينكه وي تاكنون دستگير نشده، قاضي دستور انتشار تصوير اين متهم را صادر كرده و كساني كه از مخفيگاهش خبر دارندمي‌توانند موضوع را از طريق شماره تماس 21865853در اختيار كارآگاهان قرار دهند.

کد خبر 291434

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha