یکشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه راهور ناجا، از آغاز بارش باران در محورهای مختلف، و هم چنین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور خبر داد.

weather

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور ناجا، سرهنگ محمدحسین حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای کشور گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی تا ساعت 11:30 ترافیک در محور کرج - چالوس (از میدان امیرکبیر تا تونل شماره 7) نیمه سنگین بود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌ها گفت: برابر آخرین اطلاعات دریافتی تا ساعت 11:30 در استان‌های آذربایجان غربی (محورهای ارومیه - سرو، ارومیه - مهاباد و ارومیه - سلماس)، کرمانشاه (محورهای سرپل ذهاب و حمیل) بارش باران گزارش شده است.

حمیدی به مهمترین تصادفات 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: حوالی ساعت 17:45 روز شنبه 8 فروردين، در کیلومتر 5 محور روستایی چلقایی در محدوده بناب تبریز بر اثر برخورد 2 دستگاه پژو 405 دو تن کشته و 3 نفر مجروح شدند که علت این حادثه عذم رعایت حق تقدم بوده است.

سردار مومنی نيز پيش‌تر از آغاز بارش برف و باران در هفته جاری خبر داده بود و از رانندگان خواست که تجهیزات زمستانی حتما همراه داشته باشند و تاکید کرد: با توجه به متغییر بودن وضعیت جوی از رانندگان می‌خواهیم تنها به مبدا و مقصد توجه نکنند چرا که ممکن است در طول مسیر آب و هوا تغییر کند.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، وضعیت جوی در هفته جاری متغیر است تصریح کرد: 50 هزار نیروی پلیس راه و راهور تا پایان طرح نوروزی مشارکت دارند تا مردم با آرامش به سفر رفته و در جاده نمانند.

به گفته سردار اسکندر مومنی، رانندگان با رعایت سرعت مجاز و عدم سبقت غیرمجاز و رانندگی نکردن در حالت خستگی و خواب آلودگی می‌توانند از بروز تصادفات جلوگیری کنند.

کد خبر 290738

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha