سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۸
۰ نفر

با وجود اظهارات چند باره وزیر و مسئولان ارشد آموزش و پرورش درباره عدم‌تعطیلی مدارس در روزهای پایانی سال، همچنان برخی مدارس عادی دولتی به‌صورت سلیقه‌ای تصمیم می‌گیرند و جزیره‌ای عمل می‌کنند.

تعدادي از مدارس از 24 اسفند، برخي نيز از ديروز و امروز به پيشواز تعطيلات نوروز رفته‌اند و تا 15فروردين94 تعطيل هستند. در مقابل دانش‌آموزان برخي مدارس دولتي چهارشنبه 27اسفند بايد سر جلسه امتحان بروند كه نشان از بي‌برنامگي آموزش و پرورش در اين‌باره دارد. بررسي‌هاي خبرنگار همشهري نشان مي‌دهد در تعدادي از مدارس معلمان مستقيم يا غيرمستقيم از دانش‌آموزان خواسته‌اند در روزهاي پاياني در مدرسه حضور نداشته باشند.

در برخي مدارس هم معلمان گفته‌اند در روزهاي پاياني سال93 درس نمي‌دهند و تنها دروس ارائه شده را دوره مي‌كنند و دانش‌آموزان مي‌توانند سركلاس نيايند. اين نابساماني باعث اعتراض والدين، دانش‌آموزان و معلمان شده است. پدرها و مادرها از بلاتكليف‌بودن وضعيت مدارس و دانش‌آموزان و معلمان از حضور در كلاس‌هايي كه به‌دليل غيبت تعداد زيادي از دانش‌آموزان امكان آموزش ندارند گلايه‌‌مند هستند. اين درحالي است كه وزير آموزش و پرورش‌‌ اعلام كرده‌ كلاس‌هاي درس تا ۲۷ اسفند داير است و تعطيلي زودهنگام مدارس به هيچ عنوان و بهانه‌اي قابل‌قبول نيست و اين كار تخلف اداري محسوب مي‌شود.

کد خبر 290168

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha