همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال را برای حضور جهابنخش و آزمون در تیم ملی المپیک متقاعد می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما علی کفاشیان در پایان جلسه 4 ساعته خود با کی روش افزود: در این جلسه در خصوص برنامه‌های آینده تیم ملی فوتبال تا جام جهانی 2018 بحث و تبادل نظر شد.

وی در ادامه گفت: در خصوص برنامه‌های آینده تیم ملی نیز به ویژه برای اردوی اتریش و سوئد با کی روش صحبت کردیم البته بازی با شیلی هنوز قطعی نشده اما بازی تدارکاتی با سوئد صد درصد است و در تاریخ مقرر با تیم ملی فوتبال این کشور بازی می‌کنیم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که تکلیف جهانبخش و آزمون سرانجام چه می‌شود گفت: در جلسه امشب هیچ صبحتی در این خصوص نشد اما من تلاش می‌کنم با متقاعد کردن کی روش زمینه حضور این دو بازیکن را در تیم ملی المپیک فراهم کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: ما کماکان باید این جلسات را با کی روش ادامه دهیم و اگر می‌خواهیم در آینده موفق باشیم باید با برنامه پیش رویم.

کفاشیان در خصوص اختلاف به وجود آمده بین کی روش و ترابیان هم گفت: مشکل خاصی بین این دو نفر نبود البته ترابیان هم باید بداند در مسائلی که به او مرتبط نمی‌شود دخالت نکند.

کد خبر 289614

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha