همشهری‌آنلاین: با راه‌اندازی واحد کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق، «کتاب‌های زرّافه» به زودی وارد بازار نشر می‌شود.

کتاب‌های زرافه

روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق علی‌اکبر زین‌العابدین، مدیر واحد کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق با بیان این مطلب گفت: کتاب‌های زرافه، واحد کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق است که طی دو هفته آینده، نخستین مجموعه کتاب‌های خود را وارد بازار نشر خواهد کرد.

وی اظهار داشت: کتاب‌های زرافه با برگزاری مراسم رونمایی از 10 کتاب خردسال و کودک در قالب سه مجموعه، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. موضوعات و مفاهیم این سه مجموعه کتاب‌، مهارتی، اقتصادی و اخلاقی است.

زین‌العابدین در خصوص دلایل فعالیت انتشارات سیمای شرق در حوزه‌ی کودک گفت: با وجود فعالیت‌های خوبی که در حوزه‌ی نشر کتاب کودک صورت گرفته، خانواده‌های قرن بیست و یکمی در پیِ یافتن کتاب‌های مؤثر کاربردی و مهارتی برای کودکان و نوجوانانشان هستند. تلاش ما در کتاب‌های زرافه مبنی بر پاسخ به این نیازهای فزاینده‌ است و با تأکید بیشتر بر تولید آثار تالیفی، کتاب‌هایی را در قالب‌های شعر، داستان، بازی، سرگرمی و... عرضه می‌کنیم.

گفتنی است با حضور جمعی از فرهیختگان و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان، از لوگوی کتاب‌های زرافه که توسط آزاده پاکنژاد طراحی شده، رونمایی شد.

کد خبر 288431

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha