شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

گروه حوادث: شوهرخواهر جنایتکار، در جریان جنایتی خونین برادرزن خود را به قتل رساند و خانه‌اش را به آتش کشید، اما یک ساعت پس از این جنایت،وی در محاصره کارآگاهان پلیس قرار گرفته و دستگیر شد.

صبح  روز شنبه 20 مرداد یکی از ساکنان منطقه‌ای در جنوب تهران،  وقتی بعد از خرید کله پاچه به خانه برمی گشت،متوجه آتش‌سوزی گسترده‌ای در خانه یکی از همسایه‌ها شد.

مرد همسایه وحشتزده وهراسان قدم به درون خانه گذاشت و آن وقت بود که با جسد غرق خون مرد صاحبخانه که از همسایگان قدیمی آنها بود مواجه شد.

وی با دیدن این صحنه تلاش کرد جسد نیمه جان همسایه را  از میان شعله‌های آتش بیرون بکشد ولی در همین هنگام ماموران آتش نشانی به محل رسیده واطفای حریق آغاز شد.

همزمان با عملیات آتش نشانان، ماجرای پیدا شدن جسد نیمه جان صاحبخانه به کلانتری 151  گزارش شد.

با اعلام این ماجرا به قاضی شهریاری- بازپرس ویژه قتل تهران- وی همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 آگاهی تهران بزرگ در محل جنایت حضور یافت.

در نخستین بررسی‌ها مشخص شد جراحات مرد صاحبخانه ارتباطی با آتش سوزی ندارد بلکه وی قبل از آتش سوزی با 25ضربه چاقوی فرد ناشناسی به قتل رسیده و سپس عامل جنایت با به آتش کشیدن خانه قصد از بین بردن آثار جرم را داشته است.

در جریان بازجویی از نخستین شاهد وی به بازپرس جنایی گفت: ساعتی قبل هنگام عبور از جلوی خانه مقتول متوجه آتش‌سوزی گسترده‌ای شدم، با عجله خودم را به داخل خانه رساندم. اما وقتی وارد خانه شدم جسد خون‌آلود صاحبخانه را دیدم که روی زمین افتاده بود.

وقتی که این مرد گفت: لحظاتی قبل از آتش سوزی خودروی متعلق به شوهر خواهر مقتول را در نزدیکی خانه دیده است، نخستین سرنخ  در اختیار بازپرس جنایی قرار گرفت.

هنگامی‌که  در بررسی های بعدی مشخص شد که شوهر خواهر مقتول از مدت‌ها قبل با وی اختلافات شدیدی داشته و حتی چندی قبل آنها را تهدید به قتل کرده، دستگیری وی به عنوان نخستین مظنون جنایت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به این ترتیب با اعلام شماره پلاک خودروی این مرد به تیم‌های گشت پلیسی، تمامی خیابان‌ها تحت کنترل قرار گرفت ویک ساعت بعدمخفیگاه وی شناسایی شده و  او  دستگیر شد.

با بازداشت متهم وی تحت بازجویی های تخصصی قرار گرفت و در این بازجویی‌ها بود که با  اعتراف به جنایت گفت از مدت‌ها قبل بر سر میراث 300میلیون تومانی با خانواده همسرم اختلاف داشتم  و  همین اختلافات باعث شد تا یکسال قبل نیز با یکی دیگر از برادران همسرم درگیر شده و او را مجروح کنم.

وی ادامه داد: ساعاتی قبل از جنایت به مقابل خانه آنها رفتم و وقتی که متوجه شدم به جز برادر همسرم کسی در خانه نیست با وی درگیر شده و او را با ضربات چاقوبه قتل رساندم. سپس خانه‌اش را به آتش کشیدم و پا به فرار گذاشتم،اما ساعاتی بعد ازسوی پلیس دستگیر شدم.

کد خبر 28680

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز