چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: خوش‌آمد گویی شیرین یزدان بخش قبل از آغاز اجراهای تماشاخانه ایرانشهر به تماشاگران در طول جشنواره فجر و حضور دو تن از اعضا شورای شهر تهران در سالن نمایش «بانو گشسب» دو خبر از تئاتر هستند.

جشنواره تئاتر فجر

به گزارش مهر، با حضور افتخاری شیرین یزدانبخش بازیگر سینما، و ضبط صدای وی در قالب یک فایل صوتی، در ایام سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر قبل از شروع هر نمایش به تماشاگران تماشاخانه ایرانشهر خوش آمد گفته می‌شود.

این فایل صوتی ویژه سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط روابط عمومی نمایشخانه ایرانشهر آماده شده و قبل از شروع اجرا در سالن های استاد حمید سمندریان و استاد فرهاد ناظرزاده کرمانی پخش خواهد شد.

  • اعضا شورای شهر تهران مهمان «بانوگشسب» شدند

شب گذشته 30 دی ماه احمد مسجد جامعی و ولی الله شجاع پوریان از اعضا شورای اسلامی شهر تهران با حضور در تماشاخانه سنگلج به تماشای نمایش «بانو گشسب» کار مریم معترف نشستند.

این نمایش که با بازآفرینی شخصیت های اساطیری در فضایی طنز مسائل روز جامعه همچون خانواده، ازدواج، محیط زیست و ... را تصویر کرده با استقبال مخاطبان و کارشناسان حوزه شهری و هنرمندان تئاتر روبرو شده است.

در پایان اجرای شب گذشته این نمایش اعضا شورای شهر ضمن گفت و گو و تقدیر از کارگردان و بازیگران این نمایش با گروه عکس یادگاری گرفتند.

این نمایش امروز چهارشنبه اول بهمن نیز در تماشاخانه سنگلج اجرا می شود و قرار است پس از جشنواره تئاتر فجر نیز تا 24 بهمن میزبان عموم علاقمندان به هنرهای نمایشی باشد.

«بانو گشسب» با بازی ابوالفضل حاج علیخانی، منیژه داوری، شیرین امامی، کامبیزطلایی، شهرام مسعودی، کاظم عینلی، پونه علیا، نگار صدافت جو، مهدیه طاهری، مجید کوشا نژاد، پوریا سلطانی زاده، علیرضا الهی، سجاد حسین پور، آرمان شهبازی، ابوالفضل وزیری ساعت 19 در تماشاخانه سنگلج اجرا می شود.

کد خبر 284974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha