مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: به مناسبت ایام مبارک میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ویژه برنامه های سرور آسمانی و بشارت با حضور هنرمندان برجسته کشور در اراضی عباس آباد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد، معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت نوسازی عباس آباد با بیان این مطلب تاکید کرد: جشنواره «سرور آسمانی» به مناسبت جشن میلاد پیامبر خاتم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، از روز چهارشنبه 17 تا جمعه 19 دی ماه در محوطه پارک آب و آتش برگزار می‌شود.

سید محمدحسین حجازی، افزود: این برنامه که از ساعت 18 تا 20 برگزار خواهد شد، شامل برنامه‌هایی همچون سخنرانی مذهبی، تواشیح، تئاتر و مرشد خوانی است. همچنین خوانندگان مطرح کشور در بخش‌های مختلف برنامه به اجرای زنده می‌پردازند. اجرای جشن «سرور آسمانی» به عهده علی معصومی، مجری توانمند رسانه ملی، خواهد بود و عموم علاقه مندان می‌توانند در شب‌های یاد شده برای شرکت در جشن میلاد پیامبر خاتم (ص) به بوستان آب و آتش مراجعه کنند.

وی همچنین به اجرای زنده یک برنامه تلویزیونی در مجموعه «گنبد مینا» اشاره کرد و گفت: برنامه «بشارت» با همکاری شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران، در گنبد مینا تهیه شده و به صورت مستقیم روی آنتن صدا و سیما می‌رود. محور اصلی این برنامه سبک زندگی اسلامی و ایرانی است و به همین دلیل همه میهمان‌ها همراه با خانواده‌های خود به این جشن دعوت شده‌اند.

 

کد خبر 283314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha