سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶
۰ نفر

در معاملات بورس تهران، شاخص کل۸.۹ واحد بالا رفت و در عدد ۷۳ هزار و ۹۶۷ به‌کار خود پایان داد.

بورس

مبادلات سهام شركت‌هاي كشتيراني، گل گهر، ملي مس، سرمايه‌گذاري گروه توسعه ملي و سرمايه‌گذاري معادن و فلزات، بيشترين تأثير مثبت را بر شاخص رقم زدند. اما در نتيجه نزول قيمت سهام هلدينگ خليج‌فارس و مپنا شاخص مجال رشد بيشتر را نيافت.

  • سهام خودروسازها پرطرفدار شد

در نتيجه داد و ستدهاي  بورس تهران سرمايه‌گذاران 511‌ميليون سهم و حق تقدم را به ارزش يكهزار و 522ميليارد ريال، در 58هزار نوبت معاملاتي دادوستد كردند. ديروز سرمايه‌گذاران براي خريد سهام شركت‌هاي سرمايه‌گذاري صنعت نفت، نوسازي و ساختمان تهران، كربن ايران، صنعتي بهشهر، بهنوش ايران، كارتن ايران و صنعتي آما طولاني‌ترين صف‌هاي خريد را تشكيل دادند. ديروز سرمايه‌گذاري صنعت نفت، ايران خودرو و سايپا بيشترين حجم و ارزش معاملات را داشتند.

  • مبادله 19ميليون سهم در تالا مجازي بورس

در جريان مبادلات تالار مجازي بورس 19ميليون سهم به ارزش 7ميليارد تومان دادوستد شد. تالار مجازي بورس ايران سامانه‌اي اينترنتي است كه با شبيه‌سازي‌ معاملات بورس تهران و فرابورس، امكان خريد و فروش انواع اوراق بهادار با اعتبار مجازي را به‌صورت رايگـان و در همه ساعات شبانه روز براي متقاضيان سرمايه‌گذاري فراهم كرده و از اين طريق، امكان كسب تجربه لازم براي سرمايه‌گذاري در بورس را به‌وجود آورده است.

کد خبر 276245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha