همشهری آنلاین: ششمین یادواره شهدای طلاب وروحانی استان اصفهان در ناحیه بسیج امام صادق (ع)اصفهان برگزارشد. در این مراسم یاد و خاطره ۵۷۰ طللبه شهید استان اصفهان با حضور بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا و اقشار مردم گرامی داشته شد.

معاون نقش روحانیت بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس در این نشست با بیان اینکه روحانیت همیشه در عرصه‌های مختلف پیشتاز بوده است گفت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تمام توان قصد سرنگونی نظام را داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی گفت: روحانیت با حضور مفید خود در جبهه‌های حق علیه باطل نقش سازنده‌ای در ایستادگی وفرهنگ مقاومت داشت.

وی با اشاره به نقشه های شوم دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: در دوران دفاع مقدس بیشتر کشورهای دنیا رژیم صدام را برای ضربه به ما حمایت میکرد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی گفت: طرح براندازی بشار اسد در سوریه با هدف بر اندازی جبهه مقاومت در منطقه است.
وی با بیان اینکه آمریکائی‌ها از بیداری اسلامی خبر نداشتند افزود: آنها بعد از این قضایا بسیار عصبانی شدند که نتوانستند چنین حرکتی را پیش بینی کنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:‌ دشمن بعد از انقلاب تا همین امروز از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در وحشت است وهر بار توطئه ای ایجاد می کند تا به نظام ضربه زند.

نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان هم در این یادواره گفت : برگزاری یادواره شهدای روحانی نه تنها برای قشر طلبه و روحانی مجاهدت و ایثار را متذکر می‌شود، به عموم مردم نشان می‌دهد که روحانیت شیعه با بقیه مسالک دنیا فرق می‌کنند.

آیت الله طباطبایی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس 3 هزار طلبه در استان اصفهان به جبهه رفتند گفت از این میان 700 طلبه شهید یا جانباز شدند.

کد خبر 274974

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha