همشهری آنلاین: با برگزاری دومین و آخرین مرحله جلسه بازبینی فنی، ترکیب تیم ملی بادی کلاسیک و پرورش اندام اعزامی به رقابت‌های جهانی اسپانیا و برزیل مشخص شد.

Body Classic

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، آخرین جلسه بازبینی فنی روز پنچشنبه 17 مهر ماه با حضور ناصر پورعلی فرد، رئیس فدراسیون در آکادمی فدراسیون واقع در مجموعه ورزشی زیتون برگزار شد و طی آن کمیته فنی فدراسیون (محمد نصیری، سامان سرابی، امید جبلی، محمدعلی عبدالهی، علی تبریزی، محسن شاکری، حمید ملکی و رضا درویش) این نفرات را برای آوردگاه جهانی اسپانیا و برزیل گزینش و معرفی کرد.

در رشته بادی کلاسیک و در دسته قدی 168 سانتی‌متر، روح‌اله میرنورالهی مسافر جهانی شد. در دسته 171 سانتی‌متر مهدی پروانی و سید امیر موسوی صاحب رای برابر از سوی اعضای کمیته فنی شدند که مقرر گردید با برگزاری یک جلسه دیگر تکلیف این وزن مشخص شود.

در دسته قدی 175 مجبتی ارزشمند، در دسته 180 مهدی رانی پور و در دسته به اضافه 180 سانتی‌متر شاهین فریدپور صاحب بیشترین رای کمیته فنی شدند و در لیست اعزامی بادی کلاسیک به مسابقات جهانی مادرید اسپانیا قرار گرفتند.

هدایت تیم ملی بادی کلاسیک در رقابت‌های جهانی را علی نعمتی برعهده دارد و رضا سلطانی، مدیر تیم‌های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان سرپرست، تیم اعزامی را همراهی خواهد کرد. این مسابقات اواخر آبان ماه برگزار می‌شود.

اما در جلسه فنی برای گرینش نفرات اعزامی به مسابقات جهانی برزیل، کمیته فنی فدراسیون پس از این که به این نتیجه رسید که در دو وزن منهای 60 و 65 تیم ایران نماینده نداشته باشد، سایر اوزان را اینگونه گزینش کرد:

وزن منهای 70 کیلوگرم: مهدی حیدری

وزن منهای 75 کیلوگرم: سجاد نیکنام

وزن منهای 80 کیلوگرم: بابک اکبرنیا و علی رستمی

وزن منهای 85 کیلوگرم: هادی چوپان

وزن منهای 90 کیلوگرم: خلیل اسدی

وزن منهای 95 کیلوگرم: مهدی عیاری

وزن منهای 100 کیلوگرم: رضا نوری‌آرا

وزن به اضافه 100 کیلوگرم: اسحاق قویدل

این 9 برگزیده تیم ملی پرورش اندام با هدایت محمد نصیری، علی تبریزی و وحید اکبرزاده در پیکارهای جهانی به روی صحنه خواهند رفت. مسابقات جهانی بزرگسالان پرورش اندام 18 تا 24 آبان ماه در برازیلیای برزیل و تحت نظر IFBB برگزار می‌شود.

 

کد خبر 274502

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha