همشهری آنلاین: فاطمه روحانی و اکرم خدابنده با قبول شکست برابر نمایندگان کامبوج و چین بر سکوی نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی ایستاد.

F.Rohani

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، چهارمین و آخرین روز از مسابقات تكواندو در هفدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي از صبح روز جمعه 011 مهر) در استادیوم "کانگوا دالمنز" اینچئون کره جنوبی آغاز شد.

در مسابقات روز آخر تکواندو که در اوزان 73- و 73+ كيلوگرم زنان و 54- و 58- کیلوگرم مردان پيگيري مي‌شد، فاطمه روحانی، تکواندوکارِ وزن 73- کیلوگرم کشورمان که پس از یک دور استراحت، "نورولاین" از برونئی ( 19 بر 1) و "ابرار" از کویت (16 بر 3) را از پیش رو برداشته بود، در مرحله فینال با "سومی سورن" از کامبوج مبارزه کرد که در پایان 7 بر 4 نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

همچنين اکرم خدابنده، تکواندوکار وزن 73+ کیلوگرم کشورمان در مرحله فینال، رو در روی "دونگیا لی" از چین، دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و مدال نقره گرندپری قزاقستان قرار گرفت و با نتیجه 10 بر 8 نتیجه را واگذار کرد و گردن‌آویز نقره را به دست آورد.

خدابنده برای کسب این مدال ارزشمند، پیش از این "داوین سورن" از کامبوج (دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا) را با نتیجه 8 بر 1شکست داده بود و در مرحله دوم مقابل "جانان وانگ" با نتیجه 14 بر 2 به برتری رسیده بود.

خدابنده با این مدال نقره 24 امتیاز به سبد اندوخته‌های خود در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

اکرم خدابنده

 

کد خبر 273912

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha