همشهری آنلاین: محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در آغاز انتصاب خود عنوان کرد سیاست‌های وزارت علوم دولت یازدهم با کنار رفتن رضا فرجی‌دانا تغییر نمی‌کند، با صدور ششمین حکم انتصاب سرپرستان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، روند تغییر روسای دانشگاه‌ها را همچنان پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار همشهري آنلاين، محمدعلی نجفی از آغاز انتصابات خود در دانشگاه‌ها تا كنون علاوه بر سرپرستان دانشگاه‌هاي زنجان و صنعتي همدان، طی احکام جداگانه‌ای سرپرستان دانشگاه‌هاي تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته کرمان، وليعصر (عج) رفسنجان و صنعتي شريف و ريیس مرکز آموزش عالی لامرد را منصوب کرده است.

پايگاه رسمي وزارت علوم نوشت: دکتر محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه‌ای دکتر خلیل جمشیدی را به سمت سرپرستی دانشگاه زنجان و دکتر محمود نیلی را به سمت سرپرستی دانشگاه صنعتی همدان منصوب کرد.

دکتر خلیل جمشیدی دانشیار گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه زنجان است و تصدی مسئولیت‌های ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان، معاونت دانشجویی و فرهنگی و معاونت اداری مالی این دانشگاه از جمله سوابق مدیریتی وی است.

دکتر محمود نیلی نيز دانشیار رشته عمران دانشگاه بوعلی سینا همدان است و مدیریت گروه عمران، ریاست دانشکده مهندسی و ریاست کمیته راهبردی این دانشگاه از جمله سوابق مدیریتی وی است.

دکتر نجفی همچنين در نامه‌های جداگانه‌ای از خدمات دکتر محسن افشارچی و دکتر حسن کی‌پور در طول تصدی مدیریت دانشگاه‌های زنجان و صنعتی همدان قدردانی کرد.

کد خبر 271440

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha