همشهری آنلاین: سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی بورسیه‌های غیرقانونی اعطا شده به برخی از افراد در دولت گذشته خبر داد و گفت: همانگونه که رییس‌جمهوری نیز گفتند مسیر دولت تغییر نکرده و وزارت علوم نیز در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های کلی دولت عمل خواهد کرد.

به گزارش ايرنا، دكتر محمدعلی نجفی با بيان اينكه «بر اساس قانون، وضعیت بورسیه‌های غیرقانونی را پیگیری خواهیم کرد»، درباره استفاده از نظر دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور برای پیگیری بورسیه‌های غیرقانونی، گفت: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري کار خود را می‌کند و ما از نظرات ارگان‌های نظارتی دیگر نیز حتماً استفاده خواهیم کرد.

سرپرست وزارت علوم، تحقيقات و فناوري تاکید کرد: وزارت علوم بر اساس قانون دارای اختیاراتی است که مطابق با آن در برخورد با بورسیه‌های غیرقانونی عمل خواهد کرد.

وی با بيان اينكه سیاست‌ها و برنامه‌های گذشته وزارت علوم را دنبال خواهد کرد، تصريح كرد: به هر حال از نظر اجرایی ممکن است سلیقه‌های مختلفی وجود داشته باشد و اولویت‌ها در برخی از موارد جابجا شود اما از نظر سیاست‌های کلی، تغییری در سیاست‌های وزارت علوم ایجاد نخواهد شد.

رییس جمهوری روز چهارشنبه 29 مرداد ماه و پس از استیضاح دكتر رضا فرجی‌دانا وزیر سابق علوم، محمدعلی نجفی را به عنوان سرپرست وزارت علوم منصوب کرد.

کد خبر 269718

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha