مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۶ - ۲۰:۰۳
۰ نفر

گروه شهری:" معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد ظرفیت جابه‌جایی روزانه مسافر توسط شرکت واحد اتوبوسرانی تا 600 هزار نفر افزایش یافته است.

سیدجعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با همشهری ضمن اعلام این خبر آمارهای ارائه شده در گزارش خبری سه‌شنبه شب شبکه یک سیما از سوی نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد تبصره 13 را غیرواقعی دانست و افزود: در سال 1385 برخلاف ادعای رئیس ستاد تبصره 13، متوسط جابه‌جایی روزانه مسافر توسط سیستم اتوبوسرانی حدود سه میلیون نفر بوده است که امسال، به‌خصوص بعد از سهمیه‌بندی بنزین، به 3 میلیون و 200 تا 3 میلیون و 600 هزار نفر افزایش پیدا کرده است..

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با انتقاد از صحبت‌های اخیر نماینده رئیس‌جمهور و رئیس ستاد تبصره 13 گفت: بهتر است رئیس ستاد تبصره 13 به‌جای فرافکنی به صراحت پاسخگوی عدم انجام تعهدات این ستاد درخصوص واگذاری اتوبوس به شرکت واحد اتوبوسرانی بوده و از ارائه آمارهای غیرواقعی و مخدوش خودداری نمایند.

وی وعده داد در هفته آینده مطالب مهمی را درخصوص حمل‌ونقل عمومی در تهران، کارشکنی‌ها و برخی محدودیت‌های ایجاد شده در جهت نیل به حمل‌ونقل عمومی کارآمد، با مردم درمیان بگذارد.

کد خبر 26937

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز