همشهری آنلاین: مهدی اسحاقی، تکواندوکار وزن ۴۸- کیلوگرم کشورمان، با شکست تکواندوکاران تایلند، فرانسه و چین تایپه، اولین مدال طلای کاروان ایران در مسابقات المپیک نوجوانان را به دست آورد.

Mehdi Eshaghi

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، دومين دوره مسابقات المپيك نوجوانان در بخش تكواندو از روز يكشنبه (26 مرداد) با رقابت‌های وزن اول دختران و پسران آغاز شد که از تیم ایران مهدی اسحاقی (قهرمان نوجوانان جهان) با سه پیروزی متوالی مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد و مدال طلا را به گردن آویخت تا اولین مدال کاروان ایران به نام تکواندو ثبت شود.

اسحاقی برای کسب این عنوان، پس از یک دور استراحت رو در روی "تاوین هانپرب" از تایلند (نفر اول کسب سهمیه المپیک نوجوانان) قرار گرفت و با نتیجه 20 بر 12 به برتری رسید.

اسحاقی در ادامه به مصاف "استیفن اودیبرت" از فرانسه رفت و در راند اول 6 بر 0 برنده شد. نماینده شایسته کشورمان راند دوم را 16 بر 0 به اتمام رساند تا مبارزه به راند سوم نرسد و اسحاقی راهی مرحله فینال شود.

قهرمان نوجوانان جهان در مرحله نهایی با "چین یوآنگ" از چین تایپه (قهرمان نوجوانان جهان و دارنده مدال برنز کسب سهمیه المپیک) مبارزه کرد و در این دیدار 17 بر 9 به برتری دست یافت و مقتدرانه قهرمان شد.

 

کد خبر 269171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha