همشهری آنلاین: دومین دوره فستیوال بین المللی فیلم Eastern Breeze در بهار ۱۳۹۴ برپا می‌شود و همچون دوره پیش، آثار راه یافته در دو بخش فیلم کوتاه و نیمه بلند (داستانی، مستند و انیمیشن) به رقابت خواهند پرداخت.

پوستر جشنواره سینمایی

به گزارش همشهري آنلاين فستیوال Eastern Breeze امسال نیز با همکاری سینما «کارلتون»، جشنواره بین المللی فیلم«داکا» و جشنواره فیلم «دیازپورا» به، شکل بین المللی و با موضوع «شرق» برگزار می‌شود.

شرایط آثار:

*با توجه به موضوع فستیوال، آثار در دو بخش فیلم کوتاه (حداکثر 12 دقیقه) و فیلم نیمه بلند (حداکثر 45 دقیقه) پذیرفته می‌شوند که شامل داستانی، مستند و انیمیشن است.

*موضوع فیلم باید مرتبط با «شرق» باشد. همچنین آثاری که کارگردان، نویسنده، تهیه کننده و یا لوکیشن آنها شرقی باشد، امکان حضور در جشنواره را دارند.

*تاریخ تولید آثار شرکت کننده باید پس از ژانویه سال 2012 میلادی باشد.

*آثاری که در تورنتو به نمایش درآمده اند، امکان حضور در این فستیوال را نخواهند داشت.

*آثار ارسالی باید زیرنویس انگلیسی داشته و یا به زبان انگلیسی باشند.

*ثبت نام در سايت جشنواره به صورت آنلاین انجام می‌شود و داشتن شناسه‌ ثبت نام براي كليه‌ شركت‌كنندگان در جشنواره، الزامي است. ثبت نام در فستیوال برای شرکت کنندگان «رایگان» است.

*علاقمندان باید آثار خود را تا روز 15 دسامبر برابر با 24 آذرماه 1393 به دفتر فستیوال ارائه کنند. اسامی پذیرفته شدگان 15 ژانویه برابر با 25 دی اعلام خواهد شد.

* هیات داوران به برندگان هر بخش هزار دلار و به بهترین فیلم اولی، دو هزار دلار جایزه نقدی اعطا می‌کنند.

*اطلاعات فرم شرکت در فستیوال در تهیه مطالب برای نشریات داخلی و خارجی و امور مربوط به اطلاع رسانی و تبلیغاتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، لذا صحت اطلاعات برعهده شرکت کننده است.

*فستیوال، امضا کننده فرم را صاحب اثر می‌شناسد. در صورتی که خلاف آن ثابت شود، تمامی امتیازات متعلقه باطل و اثر مزبور از لیست نمایش حذف می‌شود و عواقب حقوقی آن نیز بر عهده امضا کننده فرم شرکت خواهد بود.

*ثبت نام و ارسال آثار به منزله قبول مقررات است و تصمیم گیری در موارد پیش بینی نشده به عهده شورای سیاست گذاری جشنواره خواهد بود.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از فراخوان و فرم شرکت در جشنواره به وبسایت جشنواره به آدرس http://easternbreeze.ca مراجعه کنید.

کد خبر 269169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha