همشهری آنلاین: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: فرهنگ دفاعی دوران دفاع مقدس بهترین الگو و سرمشق برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه است.

 احمد حسینی

به گزارش ایسنا، احمد حسینی روز شنبه(25 مرداد) در جمع پرسنل یگان ویژه ناجا، با اشاره به فرارسیدن 26 مرداد، به تجلیل از صبر و استقامت آزادگان سرافراز پرداخت و افزود: آزادگان عزیز، رزمندگان اسلام، جانبازان سرافراز و در راس همه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، برای دفاع از دین و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و حفظ امنیت و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی قهرمانانه در میدان‌های نبرد جنگیدند و سر در پیش دشمن خم نکردند.

حسینی ادامه داد: امروز فرهنگ دفاعی هشت سال دفاع مقدس که با خون شهیدان و ایثارگری جانبازان و آزادگان عزیز محقق شده است، بهترین انگیزه، الگو و راهبرد برای ایجاد امنیت در جامعه است.

وی نیروهای یگان ویژه را تامین کننده شایسته امنیت و آرامش در جامعه اسلامی خواند و گفت: نیروهای یگان ویژه درعین نرمی با مردم و سختی و صلابت با گردنکشان، در سخت ترین شرایط در راستای حفظ دستاوردهای خون شهدا و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه گام بر می‌دارند و برای همین تلاش‌های آنان، مصداق باقیات الصالحات است.

کد خبر 268952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha