سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۸۶ - ۱۳:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با هشدار به بازیکنانش تاکید کرد نخواهد گذاشت غرور بیش از حد بازیکنان، شانس این تیم برای پیروزی مقابل مالزی و صدرنشینی گروه سوم خراب کند

به گزارش سایت رسمی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا، قهرمان سه دوره آسیا برای صدرنشینی گروه سوم باید مقابل مالزی به پیروزی پر گل برسد تا بتواند برای مسابقات مرحله یک چهارم نهایی در این کشور بماند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، با وجود شکست سنگین مالزی در دو مسابقه قبلی خود، معتقد است که به هیچ عنوان نباید حریف را دست کم گرفت.

امیر قلعه نویی سه شنبه (26تیر) گفت: باید بگویم که ما همیشه به حریفان خود احترام می‌گذاریم و این امر شامل تیم ملی مالزی هم می‌شود. باید سعی کنیم صدرنشین گروه شویم چون در این صورت در مالزی خواهیم ماند. همانطور که می‌دانید مالزی گل‌های زیادی در دو مسابقه قبل خورده است. پس باید همانند دیدار مقابل ازبکستان و چین خود را برای این مسابقه آماده کنیم.

وی افزود: نتیجه این مسابقه مهم است و ما از تمامی بازیکنان کلیدی خود مقابل مالزی استفاده خواهیم کرد چون ترجیح می‌دهیم که در مالزی بمانیم. بنابراین اولویت نخست ما صدرنشینی گروه و بعد فکر کردن به حریف بعدی خود در مرحله یک چهارم نهایی است.

قلعه نویی در ادامه با توضیح اینکه بالا رفتن استانداردهای فوتبال آسیا برای اینکه نگران مسابقه با مالزی در ورزشگاه بوکیت جلیل باشیم، اظهار داشت: معتقدم که هم تیم‌های آسیایی نهایت تلاش خود را برای پیشرفت انجام داده‌اند. عملکرد تیم‌های ملی بهتر و بهتر شده است. تیم‌ها واقعا برای رسیدن به استانداردهای بهتر سخت تلاش کرده‌اند.

پیروزی ‪ ۲‬بر یک ایران مقابل ازبکستان و تساوی ‪ ۲‬بر ‪ ۲‬مقابل چین نشان می‌دهد که این تیم با شجاعت گل‌های خورده زودهنگام را جبران کرده است.

قلعه‌نویی با ابراز رضایت از حل مشکل خط حمله تیم ایران ادامه داد تیم باید با انسجام بیشتری مقابل مالزی، که انتظار می‌رود در دفاع پرتعداد باشد، بازی کند.

وی گفت: مشکلات تیم را بررسی کرده‌ایم و چندین بار با حضور بازیکنان با تجربه با مسوولان جلسه گذاشته‌ایم. به نتایجی رسیده‌ایم اما ترجیح می‌دهم در حال حاضر چیزی در مورد آنها نگویم. هر دو تیمی که تا کنون با آنها مسابقه داده‌ایم بسیار دفاعی بازی کرده‌اند. به نظر من مالزی هم همینطور بازی خواهد کرد. طبق معمول تیم ما برای گلزنی با سیستم تهاجمی بازی خواهد کرد.

کد خبر 26777

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز