چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
۰ نفر

بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جمع‌آوری امضا از اقدامات و عملکرد فرهنگی شهردار تهران در تکریم و ارج نهادن به مقام زن و خانواده قدردانی کردند.

زنان

اين خبر را  شهرام گيل‌آبادي، رئيس مركز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري تهران اعلام كرد. به گفته وي، متأسفانه غوغاسالاران، رسانه‌هاي مخالف و معاند نظام تعبيرات ناشايست را به غلط به شهرداري تهران درخصوص ارتقاي شغلي بانوان نسبت مي‌دهند.

گيل‌آبادي ارج نهادن به جايگاه زن را از اصلي‌ترين اهداف شهرداري تهران دانست و خاطرنشان كرد: در حال حاضر بعضي از شهرداران نواحي از همكاران خانم انتخاب شده‌اند و اين خود گواه اين است كه انتخاب مشاغل برحسب توانايي، ميل و زمينه فعاليت همكاران زن در اين نهاد فرهنگي و اجتماعي و خدماتي است.

همچنين نادر قاضي‌پور، نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي درباره نامه تشكر نمايندگان از شهردار تهران به‌دليل فعاليت‌هاي فرهنگي اين نهاد اظهار داشت: بيش از 200نفر از نمايندگان متن تشكر نمايندگان از محمدباقر قاليباف شهردار تهران را امضا كردند.به گفته نمايندگان مجلس، تكريم جايگاه زن و خانواده در شهرداري تهران قابل تقدير است.

کد خبر 266791

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha