مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به منظور تامین ایمنی هر چه بیشتر شهروندان در شبهای قدر با تمام توان آماده ارائه خدمات ایمنی است.

آتش نشانی

به گزارش همشهري آنلاين، مهدی داوری، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با ابراز این مطلب افزود: این سازمان از بیست و پنجم تا سی ام تیر ماه امسال با استقرار اکیپ های سیار آتش نشانی در مقابل اماکن مذهبی پر تردد و محل های برگزاری مراسم شب های قدر از ساعت 10 شب تا پایان این مراسم، پوشش ایمنی مناسب را فراهم کرده است.

با تأکید بر آمادگی هر چه بیشتر آتش نشانان تهران در یکصد و هشت ایستگاه آتش نشانی اظهار داشت: آتش نشانان با بهره گیری از خودروهای سبک وسنگین و موتورسیکلت های آتش نشانی مقابل مساجد و مراکز مذهبی از جمله مهدیه تهران، مساجد ارک، دانشگاه تهران و شبستان‌ها مستقر شده تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاهترین زمان ممکن خود را برای ارائه خدمات ایمنی به صحنه حوادث احتمالی برسانند.

وی با تأکید بر اهمیت مشارکت و همکاری شهروندان در کاهش حوادث، از عموم شهروندان در نقاط مختلف تهران خواست تا در صورت مشاهده هر گونه حادثه ای سریعاً از محل حادثه فاصله بگیرید و با سامانه 125 و یا با اکیپ‌های مستقر آتش نشانی تماس بگیرند و با حفظ خونسردی نوع حادثه، وسعت و آدرس دقیق محل آن را اعلام کنند.

 

کد خبر 266095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha