همشهری‌آنلاین: دو ماه بعد از مرگ گابریل گارسیا مارکز، جرالد مارتین نویسنده انگلیسی که از سال ۱۹۹۰ تحقیق و گردآوری اسناد درباره مارکز را شروع کرده بود تایید کرد بیوگرافی سه جلدی جادوگر سبک رئالیسم جادویی را در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد کرد.

به گزارش ایبنا نویسنده انگلیسی در مصاحبه اختصاصی با روزنامه مکزیکی Excelsior گفت شرح حال گارسیا مارکز در سه جلد نوشته و منتشر می‌شود که این شامل 2500 صفحه بوده و هر جلد حدود 850 صفحه خواهد داشت.

جرالد مارتین در این مصاحبه تاکید کرده 18 ماه وقت صرف مطالعه اسناد و نوشته‌های مارکز کرده و سعی خواهد کرد از 300 مصاحبه منتشر شده از مارکز و درباره مارکز در این کتاب سه جلدی استفاده کند.

در این کتاب از آنچه بین مارکز و فیدل کاسترو گذشته (زندگی گابو به شهادت فیدل کاسترو) و نیز مصاحبه‌های «کارلوس فوئنتس» نویسنده مکزیکی با گابو و نیز مصاحبه با فیلیپه گونزالس نخست وزیر اسبق اسپانیا درباره مارکز استفاده خواهد شد.

همچنین فصلی اختصاصی درباره زندگی مارکز در مکزیک و سال‌های آخر زندگی وی، به قلم مارتین نوشته می‌شود.

جرالد مارتین ظاهرا 20 سال وقت صرف بیوگرافی گارسیا مارکز کرده و بخشی از کار خود را در سال 2009 منتشر کرد و حالا نیز بخشی از بیوگرافی سه جلدی نوشته شده اما منتشر نشده است.

در دهه 1990 مارتین با سفر به هاوانا درخواست مصاحبه با مارکز را اعلام کرد و از همان زمان تصمیم گرفت تا بیوگرافی مارکز را بنویسد که تاکنون این کار 20 سال طول کشیده است.

کد خبر 264771

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha